اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شدت مصدومیت

آرام‌طبع از لیست صبای قم خارج شد

خبرگزاری فارس: خرید تیم فوتبال صبای قم در آغاز لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل شدت مصدومیت از لیست این تیم در ادامه لیگ برتر خارج شد.

آرام‌طبع از لیست صبای قم خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این بازیکن محمدامین آرام‌طبع مدافع فصل قبل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از تیم‌های تازه به لیگ برتر آمده فوتبال باشگاه‌های کشور است که در واقع سومین خرید صبای قم از این تیم هرمزگانی محسوب می‌شود اما هم‌اکنون به دلیل مصدومیت شرایط بازی کردن ندارد.

با وجود اینکه شنبه شب دوم دی ماه آخرین مهلت و پایان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور پیش از آغاز بازی‌های دور برگشت جام خلیج فارس محسوب می‌شد، باشگاه صبای قم نیز با هدف رفع نقاط ضعف خود، سه مهره جدید به خدمت گرفت اما محسن خلیلی محمدامین آرام‌طبع را از لیست خود خارج کرد.

این در حالی است که صبایی‌ها با توجه به حضور در دو جام معتبر یعنی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و لیگ قهرمانان آسیا، قطعاً نیم فصلی که در پیش دارند بازی‌های آن سخت‌تر از دور رفت پیش‌بینی می‌شود و به همین خاطر صمد مرفاوی سرمربی صبای قم تلاش کرد بازیکنان کارآمدی را به صبای قم بیاورد و در این راه میثم خسروی، ایمان رزاقی‌راد و سهراب بختیاری‌زاده به صبا پیوستند.

با توجه به مهره‌هایی که صبای قم در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفته است به نظر می‌رسد این تیم در دور برگشت لیگ دوازدهم شرایط بهتری خواهد داشت زیرا اکنون در این تیم چندین بازیکن با تجربه و چهره‌های با انگیزه و جوان حضور دارند که ترکیبی کامل را برای یک تیم مدعی لیگ برتری تشکیل داده‌اند.

آرام‌طبع مدافع جوان صبا که توانایی بازی کردن در پست خط دفاعی را داشت با توجه به شناختی که کادر فنی تیم صبای قم از این بازیکن به دست آورده بود پیش‌بینی می‌شد یکی از مهره‌های کلیدی تیم صبا در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور باشد اما این مدافع جوان در هفته دوم لیگ برتر در دیدار خارج از خانه صبا به شدت آسیب دید تا بیش از یک سال از همراهی صبا محروم باشد.

این در حالی است که قرارداد محمدامین آرام‌طبع مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم برای دو فصل با نماینده فوتبال قم به ثبت رسیده بود و این بازیکن به دلیل شدت آسیب‌دیدگی همچنان باید از میادین دور باشد و باشگاه صبا به صورت موقت نام وی را از لیست بازیکنان خود خارج کرد و به جای وی میثم خسروی را به خدمت گرفت.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول