اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 دی ماه

تکلیف بازیکنان خاطی صبای قم مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی باشگاه صبای قم هفته آینده تکلیف دو بازیکن خاطی تیم فوتبال صبا را مشخص خواهد کرد.

تکلیف بازیکنان خاطی صبای قم مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آستانه نیم فصل دوم رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس دو بازیکن کلیدی و اصلی صبای قم در نیم فصل اول از سوی کادر فنی این تیم کنار گذاشته شدند.

این دو بازیکن محسن بیات مدافع و ‌هافبک راست تیم صبای قم و حامد لک سنگربان ملی پوش این تیم هستند که به دلیل مسائل انضباطی از سوی کادر فنی تیم فوتبال صبا از همراهی این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم شده‌اند.

عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم این دو بازیکن را پیش از مصاف هفته نخست دور برگشت بازی‌های لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور مقابل پیکان تهران از ترکیب صبا کنار گذاشت و بازیکنان جایگزین را در ترکیب صبا مقابل پیکان به کار گرفت.

مرفاوی در دیدار هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال نیز از وجود محسن بیات و حامد لک در ترکیب صبای قم بهره نبرد و حتی نام این دو بازیکن را همچون بازی با پیکان در دیدار خانگی هفته نوزدهم با ذوب آهن اصفهان در لیست 18 نفره خود قرار نداد.

شدت مشکلات انضباطی دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم به حدی است که عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که تا زمانی که وی در تیم صبا حضور دارد، این دو بازیکن حق شرکت در تمرینات صبای قم را ندارند.

*بیات و لک محروم از تمرینات

با این حال این روزها بحث اینکه سرانجام تکلیف محسن بیات و حامد لک چه خواهد شد و آیا این بازیکنان می‌توانند در ادامه بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم را همراهی کنند به یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال دوستان قمی تبدیل شده است.

حامد لک یکی از بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا بود که در ترکیب تیم ملی کشورمان در مقابل تیم ملی یمن نیز قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد و در پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال نیز سهم داشت.

با این حال حامد لک از دو بازی اخیر صبای قم با پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان محروم بوده و در حالی که در تمام 17 بازی دور رفت و همچنین مسابقه جام حذفی فوتبال مقابل ابومسلم مشهد نیز بازی کرده بود، جای خود را به مهرداد طهماسبی دیگر سنگربان جوان صبا داده است.

محسن بیات نیز این روزها در رسانه‌های مختلف علیه سرمربی تیمش مصاحبه‌های مختلفی انجام می‌دهد و باید منتظر روز دوشنبه هفته آینده یعنی هجدهم دی ماه ماند تا تکلیف این بازیکن و حامد لک دو بازیکن خاطی صبای قم مشخص شود.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول