اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

آیین گرامیداشت جان‌باختگان سیل دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، مراسم گرامیداشت جان‌باختگان سیل شهرستان دشتستان برگزار شد.

آیین گرامیداشت جان‌باختگان سیل دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، پنجشنبه شب مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان سیل دشتستان با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان این شهرستان در محل مصلای نماز جمعه برازجان برگزار شد.

در این آیین که با حضور خانواده متوفیان و مردم برگزار شد روحانی مدعو از حوزه علمیه قم با تسلیت اربعین سالار شهیدان و تسلیت به خانواده متوفیان به بیان اهداف قیام عاشورا پرداخت و پیام‌های عاشورای حسینی را تبیین کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تسلیت اربعین حسینی و همچنین با تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان اظهار داشت: سیل آذرماه دشتستان خسارات زیادی به شهروندان و همچنین به تاسیسات زیربنایی شهرستان وارد کرد و جبران خسارات وارده مهم‌ترین اولویت شهرستان است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان، باید فعالیت بیشتر و موثرتری برای ترمیم مناطق آسیب‌دیده انجام شود.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بلاعوض به منازل آسیب‌دیده و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان خسارت‌دیده باید در کمترین زمان انجام شود و از مسئولان می‌خواهیم در کمک به سیل‌زدگان شتاب بیشتری کنند.

این مسئول گفت: پیگیری‌های زیادی انجام داده‌ایم و تعداد زیادی از مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس از دشتستان بازدید کرده‌اند و امیدوار هستیم که رضایت خاطر مردم شریف دشتستان را فراهم کرده باشیم.

بر اساس این گزارش، در حادثه سیل شش آذرماه دشتستان مختار مهاجری 45 ساله، ابراهیم عطارزاده 23 ساله، رضا دانشوران 18 ساله، جاوید یاسمن‌فر 20 روزه و زهره کفاش 17 ساله جانشان را از دست دادند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول