اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

کشف 2 میلیون قرص نیروزا در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از کشف 2 میلیون قرص نیروزا از محموله‌های قاچاق خبر داد.

کشف 2 میلیون قرص نیروزا در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده در دهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: خروج سوخت از پایگاه‌های نفتی به شدت کنترل و محدود می‌شود.

وی همچنین کنترل و محدودیت سوخت را مشروط به سه بند کرد و افزود: در پی این اقدام نباید خللی در مسیر صادرات پیش آید، همچنین اولویت با مرز باشماق بوده و ترانزیت کالا و حمل باید به صورت یکسره باشد.

حسن‌زاده در ادامه افزود: علاوه بر موارد فوق کامیون‌ها برای جلوگیری از قاچاق سوخت به هنگام خروج نباید بیشتر از 50 لیتر سوخت داشته باشند.

* کشف 2 میلیون قرص نیروزا در استان کردستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار استان کردستان همچنین از کشف 2 میلیون قرص نیروزا از محموله‌های قاچاق خبر داد و افزود: علاوه بر این 4 تن پودر کراتین هم توسط نیروهای مرزبانی و انتظامی کشف شده است.

حسن‌زاده در پایان در مورد کالاهای مکشوفه گفت: از لحاظ کشفیات 4 هزار و 580 دستگاه رسیور، 13 میلیون نخ سیگار خارجی، 200 دستگاه تلویزیون LCD ، 100 دستگاه کولر گازی، چهار تن البسه تاناکورا، 2 میلیون البسه خارجی، 2 هزار و 500 قلم لوازم آرایشی، 3 هزار عدد کیف زنانه و 5 هزار جفت کفش مردانه کشف شده است.

انتهای پیام/79001/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول