اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه ای به دفتر مقام معظم رهبری مطرح شد

گلایه دبیران شورایاری محلات ری به دلیل جدایی از تهران

خبرگزاری فارس: 18 شورایاری از 22 شورایاری منطقه 20 تهران با ابراز نارضایتی به دلیل جدایی ری از تهران برای سومین بار به مقام معظم رهبری نامه نوشتند.

گلایه دبیران شورایاری محلات ری به دلیل جدایی از تهران

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دبیر 18 شورایاری محلات 22گانه شهرری در مخالفت با جدایی ری از تهران برای سومین بار به مقام معظم رهبری نامه نوشته و برای دفتر معظم‌له ارسال کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

رهبر و امام عزیزمان ما فرزندان شما در منطقه 20 تهران، شهرری برای حضرتعالی آرزوی صحت، سلامت و توفیق روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

با عنایت به بیانات حضرتعالی در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان در دهم آبان ماه سال جاری مبنی بر اینکه کشور اسلامی ما بعد از چهل و سه سال که حکومت مطلقه محمدرضا پهلوی به پشتیبانی آمریکایی‌ها در کشور هزاران فاجعه آفرید و تاکیدات گهربار آن امام عزیز پیرامون وحدت و جلوگیری از هرگونه اختلاف را نباید علنی کرد، اختلافات را نباید به مردم کشاند، احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هرکسی احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار گیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است، متاسفانه باز در جراید و افکار عمومی موضوع کهنه جدایی ری از تهران از طرف مسئولان وزارت کشور و استانداری تهران جهت اختلاف بین مردم متدین شهرری مطرح گردیده است که این موضوع باعث رنجش متدینین، علماء، نخبگان، جوانان، اصناف، ورزشکاران و دیگر اقشار ولایت‌مدار شهرری گردیده است؛مغایر با فرمایشات آن امام عزیز در دهم دی ماه سال جاری است که ایجاد اختلاف در این برهه از شرایط کشور که انواع و اقسام تحریم‌ها و دسیسه‌های بیگانگان درصدد اختلاف انگیزی بین مردم می‌باشد گواه این موضوع است که عده‌ای در داخل دولت گویا راهشان و تفکرشان جدایی از منویات حضرتعالی می‌باشد که به موضوعات اختلاف انگیز دامن می‌زنند.

ما جوانان و اهالی منطقه 20 تهران، شهرری پیروی خود را در سالگرد نهم دی و سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام از رهبر و پیشوای خود اعلام نموده و خواهان جلوگیری از این طرح غیرکارشناسی، غیرعلمی و سلیقه‌ای که مطامع سیاسی و اختلاف انگیزی دارد هستیم تا برای همیشه این طرح مختومه اعلام شود تا اهالی متدین و شهیدپرور شهرری کما فی السابق از عنایت آن امام عزیز بهره‌مند گردند.

ما فدائیان اعلام می‌داریم خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

این گزارش حاکی است، این نامه برای مسئولان 22 نهاد دیگر نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/2462/ج/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول