اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

ایران پرچمدار حرکت‌های بیدارگرانه اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: ایران، قادر خواهد بود مردم مسلمان جهان را در بیشتر نقاط عالم با زلال چشمه جوشان دینداری آشنا کند به همین دلیل ایران به پرچمدار حرکت‌های بیدارگرانه اسلامی در دنیا تبدیل شده است.

ایران پرچمدار حرکت‌های بیدارگرانه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان نهاوند خدمت به مردم را نعمت بزرگی خواند و اظهار داشت: این نعمت در هر برهه‌ای از زمان که نصیب افراد می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد به این صورت که با خدمت بی‌منت به مردم شکرگذار خدای متعال باشیم.

وی با اشاره به شرایط کشور در بعد داخلی و خارجی آن گفت: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که نظام اسلامی قادر خواهد بود مردم مسلمان جهان را در بیشتر نقاط عالم با زلال چشمه جوشان دینداری آشنا کند به همین منظور ایران اسلامی به پرچمدار حرکت‌های بیدارگرانه اسلامی در دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه نهاوند تنها راه نجات مردم از توطئه‌ها را تمسک به ریسمان الهی دانست و خاطرنشان کرد: پیروی از فرامین رهبری و ولایت فقیه می‌تواند جامعه اسلامی را از هر مشکلی برهاند پس باید همواره در این مسیر طی طریق کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم مدیران شهرداری فیروزان، امور برق، مخابرات و آبفای شهرستان نهاوند معرفی و از زحمات مدیران قبلی قدردانی شد.

انتهای‌پیام/89016/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول