اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

استان مرکزی رتبه اول مدرسه‌سازی مهر در کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از کسب مقام اول آموزش و پرورش این استان در حوزه طرح‌های مدرسه‌سازی مهر در بین استان‌های مختلف کشور خبر داد.

استان مرکزی رتبه اول مدرسه‌سازی مهر در کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در اداره کل آموزش و پرورش، این اداره موفق به کسب عناوین برتر در حوزه‌های مختلف در سطح کشور شده است.

وی تصریح کرد: کسب مقام اول در طرح مدرسه سازی مهر، در شورای آموزش و پرورش، فعالیت‌های بسیج دانش آموزی، فرهنگیان و راهیان نور و... بخشی از این موفقیت‌ها است.

استاندار مرکزی گفت: آموزش و پرورش به دلیل جایگاه و نقشی که در تربیت افراد جامعه دارد از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

شعبانی‌فرد افزود: امروز وظایف آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان وظایفی بسیار سخت و سنگین است که مسئولان باید بکوشند این وظایف را به نحو احسن به انجام برسانند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای نظام 6-3-3 از سال تحصیلی جاری بیان داشت: خوشبختانه روند اجرای این طرح در استان روند رضایت‌بخش و قابل قبولی است که باید از مسئولان آموزش و پرورش در زمینه اجرای مطلوب این نظام قدردانی کرد.

سیف‌الله کریم‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با اشاره به سیستم‌های گرمایشی مدارس  استان گفت: در حال حاضر تمامی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان استانداردسازی و بخاری‌های نفتی چکه‌ای جمع آوری شده است.

به گفته وی هم اینک سیستم گرمایشی 50 درصد از مدارس به صورت استفاده از گاز، 20 درصد پکیج و 30 درصد نفت است.

انتهای پیام/87001/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول