اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبا:

تیم صبا به صدرنشینی در لیگ ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: به نظر من بازیکنان فرش آراء مشهد از تیم ما ترسیده بودند و این مسئله به نفع تیم صبا تمام شد.

تیم صبا به صدرنشینی در لیگ ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن حسن‌زاده بعد از پایان بازی تیمش در مقابل فرش آراء مشهد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: اگر نگاهی به جدول کنید و جایگاه تیم فرش آراء مشهد را ببینید متوجه می‌شوید که حریف بسیار سرسختی را در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال از پیش رو برداشتیم و یک گام دیگر به سوی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک شدیم.

وی با تمجید از تلاش و بازی خوب بازیکنان تیمش در دیدار هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر فرش آراء مشهد تصریح کرد: بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد و به نظر من تیم ما واقعاً خوب و قوی بازی کرد و به حریف اجازه تصمیم‌گیری نداد.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: ما در بازی رفت هم باید تیم فرش آراء مشهد را می‌بردیم و هرگز در تنها باخت این فصل که در هفته سوم مقابل این تیم متحمل شدیم شایسته شکست نبودیم و خوشبختانه در این بازی با نبوغ بازیکنان خود توانستیم آن شکست را جبران کنیم.

وی یادآور شد: با این حال خوب می‌دانستم که رقیب این هفته ما تیم سرسختی است و بردن آن‌ها حتی در قم کار آسانی نخواهد بود اما شما دیدید که بازیکنان ما آنقدر خوب بازی کردند که حریف بیشتر به فکر کمتر گل خوردن بود تا این‌که بخواهد به ما گل بزند.

حسن‌زاده بیان کرد: تیم ما در هر دو نیمه به حریف اجازه نداد تسلطی بر بازی داشته باشد، بازیکنان ما در نیمه اول عالی بودند و همین امر سبب شد بتوانیم با کنترل بازی در نیمه دوم سرانجام با پیروزی از میدان خارج شویم.

وی یادآور شد: بازیکنان ما به دلیل این‌که در نیمه نخست توانستند زودتر از تیم فرش آراء مشهد به گل برسند کمی آزادتر بودند و همین امر سبب شد تا قبل از اینکه حریف بخواهد به فکر گلزنی باشد، ما در رسیدن به گل‌های بعدی پیش‌قدم باشیم و این هم یکی از نکاتی است که تیم ما را شایسته موفقیت در لیگ امسال کرده است.

صبای قم با کسب برتری شش بر یک در دیدار خانگی برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد با 38 امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

انتهای‌ پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول