اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تصفیه‌خانه‌های آب همدان:

تصفیه‌خانه بهشتی 50 درصد آب همدان را تصفیه می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول تصفیه‌خانه‌های آب همدان گفت: تصفیه‌خانه بهشتی حدود 40 تا 50 درصد آب شهر همدان را تصفیه می‌کند، به طوری که نیمی از شهروندان همدانی از تصفیه‌خانه بهشتی آب تأمین می‌کنند.

تصفیه‌خانه بهشتی 50 درصد آب همدان را تصفیه می‌کند

مجید زیبازاده در حاشیه بازدید معلمان همدانی از تصفیه‌خانه آب بهشتی همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:  تصفیه‌خانه بهشتی همدان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین تصفیه‌خانه‌های آب کشور است، که روند تصفیه به صورت کاملاً استاندارد انجام می‌شود.

وی بیان داشت:‌ تصفیه‌خانه بهشتی حدود 40 تا 50 درصد آب شهر همدان را تصفیه می‌کند، به طوری که نیمی از شهروندان همدانی از تصفیه‌خانه بهشتی آب تأمین می‌کنند.

مسئول تصفیه‌خانه‌های آب همدان بیان داشت: همدان دو تصفیه‌خانه دارد که تصفیه‌خانه بهشتی یک متر مکعب در ثانیه آب تولید می‌کند که تولید آب آن سه برابر تصفیه‌خانه اکباتان است.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه اکباتان قدیمی است، افزود: آب تصفیه‌خانه بهشتی از دو سد اکباتان و آبشینه به تصیفه‌خانه انتقال می‌یابد.

زیبازاده در ادامه با اشاره به حضور معلمان در تصفیه‌خانه همدان خاطرنشان کرد: با اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در رابطه با تصفیه‌خانه‌های شهر همدان، تعداد 30 نفر از دبیران رشته‌های جغرافیا و زمین‌شناسی از تصفیه‌خانه آب شهید بهشتی بازدید کرده و با روند تصفیه آب آشنا شدند.

وی با بیان اینکه هر سال برنامه بازدید برای دانش‌آموزان و معلمان مدارس گذاشته می‌شود، افزود: در این بازدید کارشناسان تصفیه‌خانه از ورودی تصفیه‌خانه تا خروجی آب تصفیه شده را برای آشنایی بیشتر تشریح کردند.

مسئول تصفیه‌خانه‌های آب همدان اظهار کرد: در سال‌جاری بازدید معلمان مدارس در دو نوبت صورت گرفته است که یک بار یک گروه 30 نفره و بار دیگر گروه 45 نفره از تصفیه‌خانه بازدید کردند.

انتهای پیام/89003/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول