اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دانشجویان داخل وزارت علوم خبر داد

رونمایی از سامانه بررسی موارد خاص / اعطای مرخصی به دانشجویان زن

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سامانه بررسی شورای موارد خاص دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی تدوین و دهه فجر امسال رونمایی می‏شود.

رونمایی از سامانه بررسی موارد خاص / اعطای مرخصی به دانشجویان زن

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، محمدحسن یوسفی امروز در سمنان گفت: این سامانه با هدف تسهیل در رسیدگی به پرونده‏ها در شورای موارد خاص دانشگاه‏ها در حال تدوین است و تا دهه فجر امسال در دانشگاه‏های کشور به بهره‏برداری می‏رسد.

وی همچنین از اعطای مرخصی به خانم‏های دانشجوی متاهل خبر داد و گفت: این مرخصی بر اساس شورای بررسی موارد خاص برای دوره زایمان داده می‏شود که حداکثر پنج نیم‏سال تحصیلی است.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از تشکیل شورای موارد خاص در آموزشگاه‏های غیرانتفاعی دارای بیش از 2 هزار نفر دانشجو و با شرایط خاص خبر داد.

یوسفی افزود: به علت کثرت آموزشگاه‏های غیرانتفاعی، مجوز تشکیل شورای موارد خاص برای یک‏سال به تعدادی از این موسسات در هفت استان با اختیارات محدود داده می‏شود.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این استان‏ها شامل سمنان، مازندران، گیلان، قزوین، خراسان رضوی، تهران و آذربایجان شرقی است.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف شرکت در جلسه شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‏های استان به سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام/74003/ی/پ300

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول