اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهرضا:

شورا‌ها بدون شاخصه‌های سیاسی در کشور فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شهرضا با بیان اینکه شورا‌ها از جنس مردم هستند و جنس آنها سیاسی نیست، گفت: در حال حاضر شورا‌ها بدون شاخصه‌های سیاسی در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

شورا‌ها بدون شاخصه‌های سیاسی در کشور فعالیت می‌کنند

عبد‌الرسول کاظم‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اکثر اعضای شورا‌ها با افزایش دوره فعالیت شورا‌ها به شش سال موافق بوده‌اند، اظهار کرد: شورای عالی استان‌ها نیز به صورت 100 درصدی با اجرای این موضوع در سطح کشور موافق بود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به موافقت اکثریت شورایی‌ها طرحی از سوی شورای عالی استان‌ها مبنی بر شش ساله شدن فعالیت شورایی‌ها به مجلس ارائه شد، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز پس از انجام بررسی‌های کارشناسی افزایش دوره فعالیت شورا‌ها را تصویب کرده است.

رئیس شورای شهر شهرضا با اشاره به اینکه 24 خرداد ماه سال آتی به عنوان زمان انتخابات دوره آتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا اعلام شده است، تصریح کرد: شورا‌ها از جنس مجلس شورای اسلامی هستند و دارای جنس سیاسی نیستند.

وی با تاکید بر اینکه شورا‌ها از جنس مردم هستند و جنس آنها سیاسی نیست، اضافه کرد: اما انتخابات ریاست جمهوری به صورت کامل دارای شاخصه‌های سیاسی است و انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها باید با رعایت فاصله زمانی یک ماهه و حداقل دو هفته‌ای برگزار شود.

کاظم‌پور با بیان اینکه در حال حاضر زمان برگزاری انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در روز 24 خرداد ماه به صورت هم‌زمان اعلام شده است، تأکید کرد: اما به نظر می‌رسد دولت و سایر مسئولان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات آتی شورا‌ها و ریاست جمهوری بدون وجود مشکل و حاشیه برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه مردمی شدن تمام فعالیت‌های اجرایی در سطح کشور سبب ارتقای کیفیت شهر‌ها می‌شود، افزود: تحقق مدیریت واحد شهری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های نظام شورای عالی استان‌ها است.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول