اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه انبوه‌سازان خراسان رضوی خبر داد

پیشرفت 73 درصدی پروژه‌های مسکن مهر خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه انبوه سازان خراسان رضوی گفت: پروژه‌های مسکن مهر خراسان رضوی که توسط انبوه‌سازان ساخته می‌شود پیشرفت فیزیکی 73 درصدی داشته است.

پیشرفت 73 درصدی پروژه‌های مسکن مهر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نعمت‌الله ظریف امروز در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی با انبوه‌سازان خراسان رضوی اظهار کرد: تشکل انبوه‌سازان صنفی است که از سال 81 فعالیت خود را آغاز کرده و تسهیل امور انبوه‌سازان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر در خراسان رضوی افزود: حدود 130 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی ساخته می‌شود که 78 هزار واحد آن توسط انبوه سازان در قالب تفاهمنامه سه جانبه بین بانک مسکن، انبوه سازان و اداره راه و شهرسازی اقدام و اجرایی می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: به طور متوسط پروژه‌های مسکن مهری که توسط انبوه‌سازان ساخته می‌شود پیشرفت فیزیکی 70 تا 73 درصدی داشته و 40 درصد آنها به بهره‌برداری کامل اعضا رسیده است.

عضو هیئت رئیسه انبوه‌سازان خراسان رضوی یادآور شد: پیشرفت پروژه‌های مسکن مهری که توسط انبوه‌سازان ساخته می‌شود از تعاونی‌های مسکن مهر جلوتر است.

ظریف در ارتباط با مشکلات مسکن مهر تاکید کرد: قیمت توافق شده در سال‌های ابتدایی برای پروژه مسکن مهر مورد نظر انبوه‌سازان نبود و با توجه به اینکه افزایش قیمت‌ها در امسال لجام گسیخته بود مشکلات زیادی برای انبوه‌سازان به وجود آمد.

این مسئول عنوان کرد: شاید مقدار افزایش کم قیمت‌ها توسط وزیر راه و شهرسازی تاثیر مثبتی در پروژه‌های مسکن مهر بگذارد و بتواند کار را از نیمه تعطیلی خارج و تا پایان دولت دهم عمده پروژه‌ها را به اتمام رساند و گامی مؤثر جهت تامین مسکن دهک‌های پایین جامعه برداشت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر که افزایش قیمت‌ها صعودی بوده انبوه‌سازان انتظار دارند تعدیل قیمت‌ها توسط وزارتخانه و دولت کارشناسی‌تر انجام شود و با تعامل بیشتر آنها در تسریع پروژه‌ها گام بلندتری برداشت تا اتمام پروژه‌ها با کیفیتی که مطلوب دولت و انبوه‌سازان است انجام شود.

عضو هیئت رئیسه انبوه‌سازان خراسان رضوی در پایان اذعان داشت: بنده به نمایندگی از اعضای انبوه‌سازان خواستارم تا با تعامل بهتر و منطقی‌تر به افزایش قیمت‌ها نگریسته شود تا واحدها را با قیمت مناسب تحویل افراد متقاضی دهیم.

انتهای پیام/70005/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول