اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس استان کردستان:

حراست از ارزش‌های نظام اولویت فارس است / خبرگزاری فارس کم‌کاری مسئولان را برنمی‌تابد

خبرگزاری فارس:‌ سرپرست خبرگزاری فارس استان کردستان گفت: ترویج و پاسداری ارزش‌های نظام اسلامی از اولویت‌های فارس است و انتقادهای سازنده این رسانه نیز در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

حراست از ارزش‌های نظام اولویت فارس است / خبرگزاری فارس کم‌کاری مسئولان را برنمی‌تابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج توفیق مفاخری پیش از ظهر امروز در جریان حضور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در دفتر خبرگزاری فارس اظهار کرد:‌ فارس بر اساس رسالت و وظیفه‌ای که دارد در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه با اطلاع‌رسانی خدمات نظام به مردم و نیز بیان دغدغه‌های مردم و خواسته‌های آنان از مسئولان حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش در راستای انعکاس واقعیت‌های جامعه به منظور اطلاع مسئولان از آن و همچنین برطرف کردن مشکلات از اولویت‌هایی است که خبرگزاری فارس در استان کردستان دنبال می‌کند.

مفاخری انتقاد سازنده به منظور تلنگر به مسئولان کم‌کار و یا خدای ناکرده سهل‌انگار را از دیگر اولویت‌های فارس در استان کردستان عنوان کرد و افزود: حفظ منافع نظام اسلامی و تسهیل در روند خدمت‌گذاری مطلوب به مردم از دیگر اولویت‌های خبرگزاری فارس است که به جد در این راستا تلاش می‌شود.

وی به ویژگی‌های خاص استان کردستان اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا از این ویژگی‌ها به نفع خویش بهره‌ ببرد، تصریح کرد: خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه مورد وثوق با تبیین درست این ویژگی‌ها سعی دارد تا مسئولان و مردم را از کارکردهای آنها آگاه ساخته و زمینه تبدیل تهدیدات به فرصت را فراهم سازد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان کردستان ایجاد گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی با طراحی و اجرای توطئه‌های گوناگون را یک تهدید برای نسل جوان جامعه خواند و گفت: در مجموع رسانه‌های متعهد استان و به ویژه خبرگزاری فارس با اطلاع‌رسانی از پشت پرده چنین شبکه‌ها و سایت‌هایی به دنبال جلوگیری از گرایش جوانان به سمت استفاده و یا الگو قرار دادن شخصیت‌های این شبکه‌ها هستند. 

به گفته وی، خبرگزاری فارس در مسیر حرکت نظام و انقلاب گام برداشته و اهداف و برنامه‌های دستگاه‌های نظامی، امنیتی، دولتی و حکومتی را دنبال و در راستای شفاف‌سازی و بیان تلاش‌های انجام شده از سوی این دستگاه‌ها به مردم در سطح استان تلاش می‌کند.

مفاخری تصریح کرد:‌ این خبرگزاری با رصد و پیگیری آسیب‌های اجتماعی و برخی کم‌کاری‌ها در بخش‌های مختلف، رسالت خویش مبنی بر ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سرعت، دقت و صحت در انعکاس رویدادهای استان در رسانه‌ها مطلوب بوده و تمامی تلاش اصحاب رسانه برای انعکاس واقعیت‌ها و بیان مسائل و مشکلات با ارائه راهکارهای مناسب است.

به گفته وی، خبرگزاری فارس در استان کردستان همواره در جهتی واقع‌بینانه و صحیح، اوضاع و شرایط استان را سنجیده و در راستای اعتلای آگاهی عمومی جامعه حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس کردستان در کنار دیگر رسانه‌های استان مهم‌ترین رسالت خود را آگاه‌سازی عموم مردم از وضعیت‌های حساس برای پیشگیری از بحران‌های پیش‌رو می‌داند، گفت: تحقق این مهم تنها با همکاری مسئولان استان میسر است.

وی از مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نام برد و تصریح کرد:‌ رسانه‌ها ناظران اجتماعی و مشوقان مردم به مشارکت‌های عمومی هستند و با بسیج افکار عمومی می‌توانند سخت‌ترین و پیچیده‌ترین کارها را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی در پایان تعامل خبرگزاری فارس با نیروی انتظامی در کردستان را بسیار تنگاتنگ و خوب توصیف کرد و افزود:‌ خبرگزاری فارس برای حراست و پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد و کمترین سهل‌انگاری و ضعف مدیریتی در کردستان را برنمی‌تابد چرا که مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان در سال 88 مسئولان را به تلاش مضاعف توصیه کردند.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول