اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

حضور پرشور مردم در کربلا نشانه پیوند دل‌ها با اهل بیت (ع) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به حضور پرشور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کربلای معلی گفت: حضور 15 میلیونی در کربلا نشان دهنده پیوند دین و دل مردم با اهل بیت عصمت و طهارت است.

حضور پرشور مردم در کربلا نشانه پیوند دل‌ها با اهل بیت (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به‌ تقوای الهی با تاکید بر اینکه دشمن توانایی مبارزه با اعتقادات مردم را ندارد، اظهار داشت: فرهنگ شهادت و پایبندی به ارزش‌های مقدس در میان جامعه نهادینه شده و دشمنان نمی‌توانند با این اعتقادات مردم مبارزه کنند.

امام جمعه شهرری حضور پرشور عاشقان و دلدادگان در کربلای معلی را نشان دهنده زنده بودن اربعین و پیوند خوردن دین و دل مردم با اهل بیت (ع) دانست و عنوان کرد: در حالی که عده ناچیزی بر کم‌رنگ شدن دین بین مردم اعتقاد داشتند، حضور پرشور مردم در کربلا و محافل و مجالسی که به‌مناسبت اربعین حسینی در داخل و خارج کشور برگزار شده بود را که نشانه علاقه روز افزون مردم به مکتب مبین اسلام بود را مشاهده کردند.

وی در ادامه ضمن تسلیت درگذشت عالم عامل ربانی آیت‌الله تهرانی بیان داشت: آیت‌الله تهرانی معلم اخلاق و از شاگردان امام راحل بود.

حجت‌الاسلام شاهچراغی ولایت‌مداری و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله ویژگی‌های انسان مهذب، فقیه وارسته آیت‌الله تهرانی برشمرد.

امام جمعه شهرری حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر مطهر آیت‌الله تهرانی را نشانه قدرشناسی مردم ایران اسلامی از روحانیت و ولایت فقیه خواند و عنوان کرد: مردم غیور ایران اسلامی نشان دادند که همیشه و در همه صحنه‌ها پشتیبان ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 18 دی شهرری خاطرنشان کرد: مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرری 18 دی ماه در راه مبارزه با دوره ستم‌شاهی و مقابله با کشف حجاب به پا خاستند و در این مسیر مقدس چهار شهید را تقدیم اسلام کردند.

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: 18 دی روزی تاریخی برای مردم غیور شهرری است.

انتهای پیام/2462/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول