اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

حضور مردم در صحنه راه تداوم انقلاب را هموار کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: تاریخ این انقلاب پر از حماسه‌های تاریخی و سرنوشت ساز بود که حضور مردم در صحنه‌های مختلف، راه تداوم انقلاب و نظام مقدس اسلامی را هموار ساخته است.

حضور مردم در صحنه راه تداوم انقلاب را هموار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آئین عبادی و سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته شهر کاکی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه برگزار شد گفت: بصیرت همزاد تبلیغ دین مقدس اسلام است و رأس بصیرت اندیشه و تفکر صحیح است که این امر پایه گذار بیداری جهان اسلام در کشورهای مسلمان شد.

امام جمعه کاکی با اشاره به حرکت مردم در سال 57 گفت: تاریخ این انقلاب پر از حماسه‌های تاریخی و سرنوشت‌ساز بود که حضور مردم در صحنه‌های مختلف، راه تداوم انقلاب و نظام مقدس اسلامی را هموار ساخته است.

وی اضافه کرد: در نهم دی مردم با الگو گرفتن از اباعبدالله الحسین(ع) حماسه‌ای بزرگ آفریدند و ثابت کردند که همراه و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند.

محمدی ادامه داد: نهم دی حماسه‌ای عظیم، ناشی از عنایت خداوند باری تعالی بود که موجب افشای چهره نفاق کسانی که خود را به ظاهر خدمتگذار نظام می‌دانستند، شد.

محمدی اضافه کرد: نهم دی به دشمن فهماند که ملت ارزش‌های اسلامی خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند.

امام جمعه کاکی ازمسئولان خط انتقال گاز ترش در شهرستان دشتی انتقاد کرد و افزود: حق آلایندگی به اهالی این منطقه از سوی مسئولان این شرکت داده نشده است.

محمدی ادامه داد: حق این مردم باید داده شود تا در ساخت مدرسه، فضاهای سبز یا رسیدگی به روستاهای همجوار استفاده شود.

خطیب جمعه کاکی ادامه داد: حق آلایندگی یک حق قانونی است، طبق قانون شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در جوار شهرها ساخته می‌شوند باید حق آلایندگی بپردازند.

وی در ارتباط با پیگیری این امر افزود: بنده مستندات دقیق قانونی فراهم کرده‌ام و به وزارت مربوطه آنها ارسال می ‌کنم و آنها باید نسبت به این مشکل پاسخگو باشند.

محمدی اضافه کرد: باید حق این مردم داده شود مردمی که همراه با نظام و اندیشه‌های الهی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امیدوار به اجرای عدالت هستند حق واقعی و قانونی خود را باید بگیرند.

انتهای پیام/66001/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول