اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت عسلویه:

مردم عسلویه با کمبود آب روبرو هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت عسلویه گفت: مردم عسلویه با کمبود آب روبرو هستند و مسئولان باید فکری اساسی برای این معضل کنند.

مردم عسلویه با کمبود آب روبرو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شیخ عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و دوری از گناهان و ناپاکی موجب شادابی روح می‌شود و انسان در دنیا و آخرت سربلند می‌شود.

وی با اشاره به قیام عاشورا و تسلیت اربعین سالار شهیدان افزود: بنی‌امیه مسیر دین را در راه باطل قرار داده بودند و دستورات اسلام را عوض کردند و جنایات زیادی انجام دادند و به همین دلیل امام حسین(ع) قیام کرد و در این راه خودش و یارانش به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت عسلویه خاطرنشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام سالار شهیدان بود و همه باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف در جامعه اهتمام ورزیم.

بحرینی به کشف حجاب رضاخان در 17 دیماه اشاره کرد و یادآور شد: رضاخان به بهانه پیشرفت و توسعه قصد داشت جامعه را دچار فساد و فحشا کند و پس از سفر به دیار فرنگ به کشف حجاب روی آورد.

ترویج فساد برای غارت ثروت کشور

وی اضافه کرد: رضاخان می‌خواست جامعه را منحرف کند تا استعمارگران ثروت کشور را غارت کنند و مردم سرگرم فساد و تجملات باشند و کسی اعتراضی نکند.

امام جمعه موقت عسلویه به سالروز قیام 19 دی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم قم همواره در مبارزات بر علیه رژیم پهلوی پیشتاز بوده‌اند و در روز 19 دی به منظور دفاع از امام خمینی(ره) قیام کردند و رژیم نیز تعداد زیادی از مردم را به شهادت رساند.

بحرینی در ادامه با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی در عسلویه افزود: ما مخالف پیشرفت و توسعه صنعت نفت و گاز نیستیم اما مسئولان باید به سلامت مردم اهمیت دهند و به حقوق مردم توجه بیشتری کنند.

وی به مشکلات آب عسلویه اشاره کرد و گفت: چند روز است که عسلویه با مشکلات قطعی آب روبرو بوده و مسئولان باید فکری به حال آب عسلویه کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول