اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

تشکیل 8 کانون فرهنگی تبلیغی و تخصصی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از تشکیل هشت کانون فرهنگی تبلیغی و تخصصی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 8 کانون فرهنگی تبلیغی و تخصصی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست فعالان فرهنگی و مذهبی کنگان اظهار داشت: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی است که باید با تقویت حوزه فرهنگی، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و افزایش امکانات و تجهیزات این اماکن در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از تشکیل هشت کانون فرهنگی تبلیغی و تخصصی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی از سعی و تدبیر تفکرات و بینش‌های اسلامی فعالان فرهنگی که همگام با پیشرفت‌های زمانه پیش می‌روند، تشکیل شده که بعد تخصصی آن شاهد این مدعاست.

اهرمی تصریح کرد: در همین زمینه مدارس علمیه کنگان، عسلویه و روحانیون مستقر نسبت به تشکیل هشت کانون اعلام آمادگی کرده‌اند که فرم‌های مربوطه برای پیگیری تا صدور مجوز به مسئولان مدارس علمیه و روحانیون تحویل شده است.

وی اضافه کرد: کانون‌های تخصصی مذکور با موضوعات آموزش سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آموزش احکام و فقه اسلامی، آموزش عقاید شیعی و آشنایی با نحله‌های انحرافی تشکیل می‌شوند.

این مسئول به نقش مساجد در رشد و توسعه فرهنگ دینی اشاره کرد و گفت: مساجد از بزرگ‌ترین پایگاه‌های فرهنگی محسوب می‌شوند و فعالان این عرصه از عمده‌ترین نیروهای دفاعی ایران اسلامی علیه جنگ نرم هستند.

اهرمی در پایان اذعان داشت: باید با همه توان نسبت به تقویت مساجد و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی اهتمام بورزیم و فرصت‌ها را هدر ندهیم.

انتهای پیام/2451/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول