اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

کنگان نیازمند راه‌اندازی هفته‌نامه است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: یکی از نقیصه‌های بزرگ رسانه‌ای در سطح شهرستان کنگان، نبود هفته‌نامه است و از فعالان رسانه‌ای انتظار داریم نسبت به راه‌اندازی هفته‌نامه اهتمام ورزند.

کنگان نیازمند راه‌اندازی هفته‌نامه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران چشمان بینای جامعه هستند و قلم یک خبرنگار تاثیر بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد.

وی افزود: در شهرستان کنگان شاهد فعالیت بسیار خوب خبرنگاران و سایت‌های مجازی و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های کشوری هستیم و رسانه‌های شهرستان کنگان به لحاظ  فعالیت، رشد چند برابری نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله در موفقیت یک خبرنگار علاقه به این حرفه است و انتظار داریم خبرنگاران این شهرستان نسبت به معرفی توانمندی و ظرفیت‌های شهرستان کنگان اهتمام ورزند.

یزدانشناس تصریح کرد: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند و می‌توانند مشکلات موجود را به مسئولان منتقل کنند.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه انتقاد بدون تخریب گفت: از هر نوع انتقاد سازنده، منصفانه، بدون غرض و همراه با پیشنهاد استقبال می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم، انتقادی که منصفانه و همراه با راهکار باشد به طور قطع باعث پیشرفت خواهد شد.

فرماندار کنگان خواستار پویاتر شدن فعالیت خبرنگاران شد و اذعان داشت: امیدواریم که رسانه‌های ما در کنار اخبار خود به تحلیل خبر نیز روی بیاورند زیرا تحلیل خبر می‌تواند کمک شایانی به رسالت خبری رسانه‌ها داشته باشد.

یزدانشناس به جای خالی هفته نامه در شهرستان کنگان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از نقیصه‌های بزرگ رسانه‌ای در سطح شهرستان، نبود هفته‌نامه است و از فعالان رسانه‌ای انتظار داریم نسبت به راه‌اندازی هفته‌نامه اهتمام ورزند.

وی بیان کرد: فرمانداری کنگان حمایت همه جانبه خود را از لحاظ مالی، از لحاظ تامین جا و تجهیز آن و همچنین از لحاظ پیگیری و رایزنی‌های لازمه برای راه‌اندازی هفته نامه شهرستان اعلام می‌دارد.

در این نشست خبرنگاران شهرستان کنگان نیز به بیان مشکلات و معضلات موجود در عرصه رسانه پرداختند و خواستار رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول