اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تأکید کرد

لزوم توانمندسازی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان بر لزوم توانمندسازی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی کنگان تأکید کرد.

لزوم توانمندسازی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس در جلسه توانمندسازی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی کنگان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر این عزیزان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است.

وی عنوان کرد: مردم در هر شرایطی در دفاع از نظام آماده هستند و باید بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

فرماندار کنگان بر لزوم توانمندسازی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی کنگان تأکید و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و از کم‌کاری بپرهیزند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: مسئولان باید شبانه‌روز پیگیری امور مردم باشند و نباید کار خود را محدود به زمان اداری کنند و کسی که مسئولیتی می‌پذیرد باید نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به کار ببندد.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان داشت: سازمان موفق مجموعه‌ای است مرکب از انسان‌هایی با فرهنگ سازمانی، اندیشه و اهداف مشترک که با کار گروهی در نظام انعطاف‌پذیر سازمان، تجارب و دانش خود را با عشق به پیشرفت روزافزون سازمان در اختیار مدیریت خود قرار می‌دهند؛ بنابراین هر فرد نسبت به سازمان و وظیفه‌ای که انجام می‌دهد، احساس مالکیت خواهد کرد.

کمال اکرمی افزود: استفاده از توانایی‌های بالقوه منابع انسانی برای هر سازمانی مزیتی بزرگ به شمار می‌رود چرا که توانمندسازی روش نوینی برای بقای سازمان‌های پیشرو در محیط اجتماعی و اداری است که باید در اولویت برنامه‌های ضمن خدمت کارکنان نهادهای دولتی قرار گیرد.

وی اذعان داشت: رسیدن مطلوب به آرمان‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در سیاست‌گذاری‌ها از اهداف بلند مدت محسوب می‌شود که باید مورد تامل قرار گیرد.

در پایان مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی کنگان نیز پیرامون توانمندسازی و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول