اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای شهرستان بانه:

53 شورای امر به معروف در ادارات بانه تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه از تشکیل 53 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات این شهرستان خبر داد.

53 شورای امر به معروف در ادارات بانه تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر اکبری در پنجمین جلسه ستاد احیا شهرستان بانه در سال جاری، اظهار کرد: 25 مورد از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات بانه در سال جاری تشکیل شده و این زمینه‌ای برای گسترش دامنه اقدامات فرهنگی است.

به گفته فرمانده سپاه بانه، اکثریت ادارات شهرستان بانه دارای شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند و تعامل خوبی نیز در بین مسئولان و مجموعه در این شهرستان برقرار است که پیشرفت برنامه‌های ما نیز ناشی از این مسئله است.

وی در ادامه به برنامه‌ها و اقدامات ستاد احیا در شهرستان بانه اشاره کرد و افزود: برگزاری بیش از 75 برنامه و همایش با موضوعات فقه و بازار اسلامی، مسلمان واقعی، یادواره‌های شهدا، تجلیل از بانوان محجبه در معابر عمومی شهر و ارسال 30 هزار پیامک با مضمون امر به معروف و نهی از منکر را از جمله اقدامات ستاد احیا در این شهرستان برشمرد.

اکبری تشکیل تیم‌های تذکر لسانی را یکی دیگر از اقدامات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بانه ذکر کرد و گفت: فعالیت این تیم‌ها در معابر عمومی و به صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با اشاره به مرزی بودن شهرستان و تهدیدات ناشی از مراودات مرزی به واسطه حضور استکبار جهانی در آن سوی مرز، در ارتباط با اثرات سوء ماهواره نمایشی تهیه و ساخته شد که به مدت یک هفته در سالن نمایش مجتمع ارشاد اسلامی به نمایش درآمد که به قطع اثرات خوبی خواهد داشت.

اکبری خاطر نشان کرد: تا قبل از برنامه‌ریزی ستاد احیا، مجتمع‌های تجاری شهر بانه فاقد نمازخانه بودند که اکنون اکثر آنها دارای سرویس‌های مناسب و نمازخانه مطلوب هستند.

وی افزود: موارد ناشایستی هم در داخل تالارهای عروسی این شهرستان مشاهده می‌شد که پس از نشستی با صاحبان تالارها، آنها با احساس مسئولیت پای کار آمدند و از آن زمان تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته است.

فرمانده سپاه شهرستان بانه در پایان به بازدید 35 هزار نفر از هموطنان ایرانی در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های شهدای سیرانبند، پارک 15 خرداد و بوالحسن بانه در سال جاری اشاره کرد و گفت: بیش از 300 برنامه فرهنگی برای این کاروان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/79001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول