اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا کردستان:

رویکرد ستاد احیای کردستان فرهنگی صرف است / دامنه ستاد احیا به روستاها کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان رویکرد ستاد احیا در این استان را فرهنگی عنوان کرد و گفت: ستاد احیا شاکله‌ای فرهنگ دارد و برنامه‌های آن نیز 100 درصد فرهنگی خواهد بود.

رویکرد ستاد احیای کردستان فرهنگی صرف است / دامنه ستاد احیا به روستاها کشیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در پنجمین جلسه ستاد احیا شهرستان بانه در سال جاری، اظهار کرد: اقدامات سلبی و برخوردهای فیزیکی کارساز نیست بلکه باید با اقدامات فرهنگی به نیاز مخاطبان پاسخ داد و مانع از گرایش آنان به سمت برنامه‌های انحرافی دشمنان شد.

وی تاکید کرد: در صورتی که کار فرهنگی صورت نگیرد برنامه‌های دشمنان کارساز بوده و بر افکار مردم به ویژه جوانان ما حاکم شده و آنان را به سمت انحرافات سوق می‌دهند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تفکر انقلابی و خون شهدا را از عوامل پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک اقدام فرهنگی و حفظ وحدت و انسجام اسلامی تیر توطئه دشمنان به سنگ می‌خورد.

وی پشتیبانی از ولایت فقیه را یکی دیگر از رموز موفقیت‌های ملت ایران در مقابله جدی با دشمنان دانست و گفت: با اشاره رهبری حماسه‌ای به نام 9 دی خلق شد تا این پیام را به دشمنان بدهد که ملت ایران برای حاکم شدن ضدارزش‌ها خون نداده‌اند بلکه برای گسترش ارزش‌ها و حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی جان‌هایی فدا شد که ما نیز این راه را ادامه خواهیم داد.

الله‌مرادی به گسترش دامنه دشمنی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: آنان با هدف ایجاد تفرقه بین حاکمیت و ملت و براندازی نظام اسلامی با ابزارهای حقوق بشر و انرژی هسته‌ای علیه ما دشمنی می‌کنند که اقدامات فرهنگی و تبیین اهداف پشت پرده این توطئه‌ها به عنوان یک کار فرهنگی مؤثر مانع از انحراف اذهان ملت کشور اسلامیمان خواهد شد و این باید در دستور کار اعضای ستاد احیا قرار گیرد.

به گفته وی، آنان با تربیت افرادی با عنوان سلفی و وهابیت و بهائیت می‌خواهند چهره خشنی از اسلام بسازند تا بلکه بتوانند مانع از گسترش روزافزون تفکر اسلام و انقلاب اسلامی و نیز جایگاه حاکمیتی ساختگی خویش بر جهان شوند.

الله‌مرادی همچنین قیاس رهبری ایران با رهبران سایر کشورهای منطقه در توجه به ارزش‌های دین اسلام و قرآن را مع‌الفارغ دانست و گفت: شیخ‌نشینان منطقه اسباب ترور شخصیت‌های فلسطین و غزه را فراهم می‌سازند در صورتی که حمایت‌های معنوی مقام معظم رهبری از آنان برای تمامی جهان آشکار است.

وی اضافه کرد: ما به وجود شخصیت رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم چرا که به عنوان رهبری دین‌شناس و اولوالامر نعمتی برای ملت ایران است که باید قدر آن را به عنوان یک معروف دانست چرا که سنی و شیعه بر اطاعت از اولوالامر متفق‌القول هستند و در این زمینه هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان فعالیت‌های ستاد احیای شهرستان بانه را مورد قبول ارزیابی کرد و با تأکید بر عملی کردن اقدامات اساسی در این زمینه، خواستار تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز دهستان‌ها و بخش‌ها شد.

انتهای پیام/79001/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول