اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس:

قرچک شهرستان‌ شد/استقرار فرمانداری ‌تا اواخر سال جاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس از ابلاغ فوری شهرستان قرچک توسط سخنگوی هیئت دولت خبر داد.

قرچک شهرستان‌ شد/استقرار فرمانداری ‌تا اواخر سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دفتر نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، سید حسین نقوی حسینی از ابلاغ فوری شهرستان قرچک توسط سخنگوی هیئت دولت خبر داد و اظهار داشت: ارتقاء بخش قرچک‌ به شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر‌ یکی از مطالبات به حق مردم این بخش بود‌.

وی با اشاره به برخی از موانع پیش روی شهرستان شدن قرچک افزود: با مساعدت  وزیر کشور، استاندار تهران، و معاون سیاسی وزیر کشور تمامی موانع و مشکلات شهرستان شدن قرچک برطرف شد و این موضوع ‌پس از تصویب در ‌هیئت دولت توسط سخنگوی دولت ‌ابلاغ شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به استقرار فرمانداری قرچک تا اواخر سال جاری خاطرنشان کرد: بودجه اعتباری شهرستان قرچک از ابتدای سال 92 به صورت مستقل از شهرستان ورامین در نظر گرفته می‌شود و این امر موجب ارتقای ساختاری شهرستان قرچک خواهد شد.

‌انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول