اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

ستاد عتبات عالیات لرستان موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: ستاد عتبات عالیات لرستان در بازسازی و بهسازی عتبات عالیات موفق عمل کرده است.

ستاد عتبات عالیات لرستان موفق عمل کرده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در دیدار با کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان که در آستانه اربعین حسینی(ع) برگزار شد، گفت: کار و تلاش برای خدمت به مردم یکی از بزرگ‌ترین عبادت‌هاست که در این میان خدمت به ائمه اطهار به ویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، توفیقی الهی و موهبتی بزرگ برای کسب سعادت دنیوی و اخروی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های ستاد عتبات لرستان برای مشارکت در طرح‌های بهسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق افزود: ستاد بازسازی استان با کار و تلاشی خالصانه شرایط برای مشارکت افراد خیّر و علاقه‌مند در این عرصه را به خوبی فراهم کرده که ثمره آن ساخت چند مجموعه زیارتی، خدماتی و رفاهی در عراق و همچنین اجرای طرح‌های بهسازی، مرمت و توسعه بارگاه ائمه اطهار (ع) در این کشور بوده است.

استاندار لرستان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان به واسطه مشارکت و همراهی گسترده مردم خیّر و ولایتمدار استان، از ستادهای پیشرو کشور در عرصه بازسازی، بهسازی، مرمت و توسعه عتبات عالیات در کشور عراق است.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات مجموعه‌ای است که بستر مناسب برای خدمت به ائمه اطهار (ع) را در جامعه فراهم می‌کند، تا افراد علاقه‌مند از این طریق بتوانند ارادت و وفاداری خود به اهل بیت (ع) را ابراز کنند.

دهمرده با اشاره به عبور کاروان ضریح جدید بارگاه امام حسین (ع) از لرستان، گفت: مردم لرستان در مراسم استقبال و بدرقه ضریح مطهر بارگاه سیدالشهدا(ع)، حماسه بی‌نظیری را خلق کردند.

وی در ادامه از کارکنان ستاد عتبات عالیات لرستان تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار اصغر حقی‌پور مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این ستاد در زمینه اجرای طرح‌های بهسازی، مرمت و توسعه عتبات عالیات در کشور عراق را ارائه کرد.

انتهای پیام/2304/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول