اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

جشن بزرگداشت انقلاب با محوریت مردم برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان مردم را صاحبان اصلی نظام خواند و گفت: جشن ایام دهه‌ فجر همانند ایام عاشورا با محوریت مردم در هر صنف و مسئولیت برگزار شود.

جشن بزرگداشت انقلاب با محوریت مردم برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با اشاره به اینکه ایام یوم‌الله فجر یادآور خیزش بی‌بدیل حق‌خواهان ایران‌زمین به رهبری امام خمینی در برابر طاغوت و کفر است، اظهار داشت: امروز از خودگذشتگی و ایستادگی آحاد مختلف مردم در دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو و شاخص برای خروش ملل جهان علیه ظلم ظالمان است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های گرامیداشت فجر برخوردار از محتوایی غنی باشند، افزود: طراحی و برنامه‌ریزی در راستای کیفیت‌بخشی، تنوع و جذابیت‌های مطلوب تصویر‌ساز حیات پرشکوه انقلاب در عرصه‌های متفاوت جامعه مستلزم طراحی و برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه استفاده بهینه از فرصت‌ها و منابع مالی و نیروی انسانی خلاق در رأس اجرای این برنامه قرار گیرد، گفت: فضاسازی آیین بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان با به کارگیری ابزارهای مختلف به‌ ویژه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به صورت کاربردی برای اثرگذاری بیشتر انجام شود.

وی مردم را صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: جشن ایام دهه‌ فجر همانند ایام عاشورا با محوریت مردم در هر صنف و مسئولیت برگزار شود.

رضانیا اظهار داشت: بخشداران، دهیاران و شوراهای شهر و روستا هماهنگ با همگام‌سازی مردم در جشن ملی فجر نشاط و شور شکوه انقلاب را بار دیگر با بازخوانی به نسل‌های نوجوان و جوان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: مردم در سراسر کره خاکی امروز از هر حرکت و اقدام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی برتر دینی ـ اسلامی الگوسازی دارند پس می‌طلبد با نگاهی کارشناسانه در عرصه برنامه‌ریزی دهه ‌فجر وارد شویم.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه انقلاب ما در عرصه امتحانات فراوانی قرار گرفته و همیشه با عنایت پروردگار و رهبری ولایت و حضور مردم سربلند و پیروز بوده است، تصریح کرد: حافظه‌ها نباید هیچ‌ کدام از لحظه‌های غرورآفرین و عظمت انقلاب را فراموش کند.

وی بیان کرد: در حیات 34 ساله انقلاب شکوهمند ما عبرت‌های زیادی به ثبت رسیده و در این مدت زمان ما دیدیم که چه شخصیت‌های که ریزش کردند و انسان‌های را که رویش داشتند و در عرصه انقلاب وارد شدند.

رضانیا با تأکید براینکه ما مکلفیم دستاوردها نظام را عرضه و درس‌های عبرت‌آموز را بیان کنیم، اظهار داشت: تازگی، طراوت و شور انقلابی نسبت به آرمان‌های کشور نباید کوچک و بی‌اثر شود.

وی با اشاره به اینکه شیعه زنده و تحول‌آفرین است، تصریح کرد: روحیه‌ انقلابی و الهی ملت ما در همه زمینه‌ها در اذهان و افکار عمومی جهانی را هدایت‌گر شده است و این موضوع وحشت استکبار را روز به روز زیادتر می‌کند پس باید هوشیار بود چرا که استکبار از هر حرکت ما در عرصه‌های مختلف به نفع خود بهره‌بردار می‌کند.

فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به اینکه کمیته 17گانه برنامه‌های دهه فجر با هدف با شکوه برگزار شدن این ایام تشکیل شده است ابراز کرد: کمیته‌های دانش‌آموزی،بسیج و نیروهای انتظامی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فرهنگی و هنری، تزئینات، مساجد، هیئت‌های مذهبی، قرآن و روحانیون، بانوان کودکان و نوجوانان، روستایی و عشایری، دانشجویی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، نظارت و ارزیابی، امنیتی و همیاری تشکل‌های مردمی تشکیل و فعال هستند.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول