اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بیجار خبر داد

کشف 117 کیلوگرم شیشه و قرص‌های روان‌گردان در بیجار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 10 کیلوگرم شیشه خالص، 107 کیلو قرص روان‌گردان و 750 گرم مواد مخدر صنعتی جدید در این شهرستان خبر داد.

کشف 117 کیلوگرم شیشه و قرص‌های روان‌گردان در بیجار

رحمت‌الله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اشاره به استفاده قاچاقچیان از شیوه‌های جدید در حمل مواد مخدر اظهار داشت:  این محموله‌ بزرگ مواد مخدر که از مرزهای غربی وارد کشور شده بود در باک خودرو پراید جاسازی شده بود که قاچاقچیان با استفاده از پلاک تهران و حضور بانوان در این خودرو قصد گمراه کردن مأمورین انتظامی را داشتند که خوشبختانه با تلاش مأمورین جان بر کف به دام افتادند.

وی افزود: این محموله شامل بیش از 10 کیلوگرم شیشه خالص، 107 کیلو قرص روان‌گردان و 750 گرم مواد مخدر جدید است که با هدف انتقال به مرکز کشور در خودرو جاسازی شده بود.

کریمی تصریح کرد: در 3 ماه اخیر این دومین محموله مواد مخدر است که توسط مأمورین آگاه نیروی انتظامی بیجار کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار خاطرنشان کرد: مقابله با سوداگران مرگ از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی و پلیس جان بر کف است که همواره در موضوع مقابله با عرضه‌کنندگان مواد مخدر مجاهدانه در صحنه حضور داشته و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

کریمی گفت: علاوه بر کشف مواد مخدر و دستگیری مجرمین در ارتباط با این موضوع، مبحث پیشگیری هم بر عهده نیروی انتظامی است و باید مردم نیز در این راستا با مأمورین همسو باشند.

انتهای پیام/79001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول