اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

لایروبی کانال‌های باقرشهر

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر از لایروبی کانال‌های این شهر خبر داد و گفت: با لایروبی کانال شهرسنگ و کمربندی شرقی امکان آبگرفتگی معابر به حداقل می‌رسد.

لایروبی کانال‌های باقرشهر

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از لایروبی کانال‌های باقرشهر خبر داد و گفت: کانال شهرسنگ و کمربندی شرقی باقرشهر یکی از اصلی‌ترین کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر است که نقش مهمی را در پیشگیری از هرگونه آبگرفتگی و ایجاد سیل ایفا می‌کند.

شهردار باقرشهر در ادامه با اشاره به مسیر این کانال‌ها گفت: این کانال در حدفاصل شهر باقرشهر و شرکت پالایش نفت شهید تندگویان واقع شده است و با توجه به وجود لوله‌های نفتی و خانه‌های سازمانی نیروگاه گازی ری، امکان دسترسی به کانال سخت و دشوار می‌شود که با تمام این مشکلات شهرداری نسبت به لایروبی کانال اقدام کرده است.

وی در پایان متذکر شد: لایروبی کانال با استفاده از شش دستگاه ماشین آلات اعم از بیل مکانیکی دارای دکل 16 متری و کامیون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای پیام/2462/ذ/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول