اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر استان بوشهر:

پیام دهه فجر وحدت و اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: پیام دهه فجر استقامت، وحدت، اتحاد و اقتدار ملی است.

پیام دهه فجر وحدت و اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سلمان بحرانی در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر با بیان اینکه 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر روز هویت این انقلاب نمایان‌تر می‌شود، گفت: همانگونه که امام فرمودند باید انقلاب صادر شود که امروز شاهد بیداری اسلامی در جای جای جهان هستیم و همین صدور انقلاب اسلامی است که امروز محقق می‌شود.

حجت السلام سلمان بحرانی هدف از برپایی این جلسه را هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب در قرن است که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و وحدت صورت پذیرفت که لازم است نسل جوان از این موضوعات با اطلاع شود.

وی با تاکید که قدر این انقلاب باید بدانیم، افزود: چون ما ملت ایران از نعمت این انقلاب برخورداریم زیاد احساس نمی‌کنیم ولی ملت‌های دیگر بیشتر قدر انقلاب سلامی می‌دانند.

بحرانی بر برپایی جشن‌های ویژه دهه فجر با شور و نشاط بیشتر تاکید کرد و گفت: امسال با توجه به اینکه دهه فجر در ماه صفر نیست می‌توان شادتر از سال‌های گذشته و با استفاده از سرودهای انقلابی که یادآور اوائل انقلاب است، برنامه‌ریزی کرد.

وی پیام دهه فجر را استقامت، وحدت، اتحاد و اقتدار ملی ذکر کرد و افزود: چراغانی خیابان‌ها و معابر روبروی ادارات در ایام دهه مبارکه فجر ضروری است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر نیز گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان و اداره هستند و می‌طلبد نهایت تلاش و کوشش خود را برای برپایی آیین دهه فجر به منصه ظهور بگذارند.

نقش مهم روابط‌ عمومی‌ها در ویژه برنامه‌های دهه فجر

علی موذنی افزود: نقش روابط عمومی‌ها در همه برنامه‌ها به ویژه مراسم‌ها خصوصا دهه فجر بی‌بدیل است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها چشم و چراغ دستگاه خود هستند، گفت: روابط عمومی هم از حیث حقیقی و هم از نظر حقوقی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

موذنی تزیین سردرب ادارات و دستگاه‌های دولتی و ارائه برنامه‌هایی که رنگ و بوی انقلاب بدهد را از جمله برنامه‌های روابط عمومی‌ها اعلام کرد و افزود: دستاورد انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه، بروشور، کلیپ و یا کتابچه می‌تواند نقش ارزنده اداره‌ها را در دهه فجر نشان دهد از این نظر روابط عمومی‌ها باید نقش خود را به خوبی ایفاء کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر شرکت در برنامه‌های صدا و سیما از دیگر راهکارهای حضور ادارات در برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و افزود: همانگونه که امام راحل فرمودند اگر خدمات دولت به اطلاع مردم رسانده نشود حق مدیران در قبال انقلاب ضایع می‌شود.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول