اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری گلستان انجام شد

تلاش برای خروج کارخانه نئوپان شموشک کردکوی از بن‎بست

خبرگزاری فارس: اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری استان این بار در کارخانه نئوپان‎سازی شموشک کردکوی گردهم آمدند تا برای خروج این کارخانه از بن‎بست، راه چاره‎ای بیاندیشند.

تلاش برای خروج کارخانه نئوپان شموشک کردکوی از بن‎بست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‎عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری استان گلستان در این نشست، حل مشکل سرمایه‎گذاران را اولویت کار این کمیته برشمرد و گفت: نگاه ما در دستگاه قضایی دیدگاه حمایتی است و به همین منظور همه تلاش خود را برای رفع موانع سرمایه‎گذاری در چارچوب قانون انجام می‎دهیم.

عباس پوریانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: ما با قرار گرفتن در کنار سرمایه‎گذاران تلاش می‎کنیم برای تحقق این شعار گام‎های عملی برداریم. 

وی تاکید کرد: از سر گرفته شدن دوباره خط تولید این کارخانه علاوه بر کمک به خروج سرمایه‎گذاران آن از بحران مالی و کمک به چرخه تولید کشور، زمینه کار دوباره برای دست‌کم 200 کارگر را فراهم می‎کند.

وی در ادامه این نشست با تاکید بر پرداخت همه حق و حقوق کارگران این کارخانه گفت: شرط پرداخت بدهی‎های معوق این کارخانه از فعال شدن دوباره خطوط تولید آن است.

همچنین مقرر شد در آینده نزدیک نشستی با حضور دادستان و فرماندار کردکوی با کارگران این کارخانه به منظور بررسی و حل مشکلات آنان برگزار شود.

در پایان این نشست قرار شد همه اعضای کمیته تلاش خود را برای خروج این کارخانه از بحران به کار گیرند.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول