اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبر داد

تخصیص 35 میلیارد ریال اعتبار برای دام سبک

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: 35 میلیارد و 46 میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی در راستای طرح توسعه بخش دام و طیور برای خرید تلیسه و دام سبک در این شهرستان اختصاص یافت.

تخصیص 35 میلیارد ریال اعتبار برای دام سبک

مرتضی امینی‌نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه افراد معرفی شده به بانک برای خرید تلیسه 43 نفر بوده است، اظهار داشت: به این افراد 30 میلیارد و 61 میلیون ریال برای خرید 879 رأس تلیسه پرداخت شده که تاکنون 13 نفر مبلغ 5 میلیارد و 39 میلیون ریال را برای خرید 154 رأس تلیسه اعتبار دریافت کردند.

وی با اعلام اینکه برای خرید دام سبک افراد معرفی شده به بانک 19 نفر به مبلغ 4 میلیارد و 85 میلیون ریال بوده است، افزود: این اعتبار برای خرید یک‌هزار و 287 رأس گوسفند بوده که تاکنون 10 نفر مبلغ 2 میلیارد و 552 میلیون ریال را برای خرید 775 رأس گوسفند دریافت کردند.

امینی یادآور شد: بقیه پرونده‌های معرفی‌شدگان در سیستم بانک در حال پیگیری و اقدام قرار دارد.

وی همچنین از حفر دو چاه عمیق کشاورزی با اعتباری بیش از 600 میلیون ریال در شهرستان آمل خبر داد و تصریح کرد: این دو چاه بیش از 80 هکتار از زمین‌های کشاورزی زراعی را مشروب خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با اعلام اینکه چاه اول در روستای درکاپی شهرستان آمل با عمق 80 متر با پیمانکاری شرکت حفاری خزررود طبرستان و با مبلغ 270 میلیون ریال انجام شد، افزود: این چاه بیش از 50 هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای درکاپی را مشروب می‌کند و اعتبار آن از محل ملی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه چاه دوم در روستای نوآباد درکاپی و با عمق 70 متر با پیمانکاری شرکت حفاری جهاد استقلال و با اعتباری با بیش از 330 میلیون ریال انجام شده است، اظهار داشت: این چاه بیش از 30 هکتار از زمین‌های کشاورزی زراعی را مشروب می‌کند و اعتبار آن نیز از محل ملی تامین شده است.

امینی تاکید کرد: حفاری چاه اول به صورت ضربه‌ای و حفاری چاه دوم به صورت روتاری انجام گرفته است.

انتهای‌ پیام/86011/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول