اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل بنیاد شهید خراسان‌رضوی:

شهید عاصمی یکی از هزاران ستاره پرفروغ سرزمین دلاور‌پرور ایران است

خبرگزاری فارس: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی 13 دی ‌ماه سالروز شهادت مظلومانه سردار علی عاصمی از فرماندهان تخریب 8 سال دفاع مقدس را به عموم مردم شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

شهید عاصمی یکی از هزاران ستاره پرفروغ سرزمین دلاور‌پرور ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بنیاد شهید خراسان‌رضوی به مناسبت سالگرد شهادت فرمانده تخریب 8 سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد: به اعتراف دوست و دشمن به لحاظ شکل و محتوای شاخص‌ترین نظام توحیدی و ولایت‌مدار در عصر کنونی است دستاورد گرانبهای هزاران شهید، جانباز و آزاده‌ای است که تحت زعامت امام راحل(ره) به طور شگفت‌انگیزی خالق شکوه‌مندترین پدیده تاریخ معاصر گردیدند.

تحقق انقلاب اسلامی بر جهانیان اثبات نمود که غلبه حق علیه باطل در دایره هستی وعده لایتغیر الهی و اعتقادی انکارناپذیر است و بر این اساس اینک کشتی نجات بخش انقلاب تحت رهبری زعیم عالیقدر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلف صالح امام راحل پرچمدار غرور و افتخار و سربلندی ایران اسلامی در سراسر گیتی و تاثیرگذار در جغرافیای سیاسی جهان است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه این عزت و سربلندی مرهون هدایت و دوراندیشی خردمندانه رهبر فرزانه و برخورداری نظام از وجود دلیرمردان حماسه‌سازی است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و فرهنگی همچون آفتابی درخشان پرتوافشانند به استناد کلام وحی جمعی از آنان به ندای حق لبیک گفته لباس شهادت بر قامت رعنا پوشاندند و جمعی نیز منتظر وعده الهی بوده، با تمام وجود برای به ثمر نشستن آرمان‌های والای اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

در بخش دیگر این بیانیه نیز آمده است: شهید والا مقام سردار علی عاصمی فرمانده تخریب قرارگاه‌های نجف اشرف، خاتم‌الانبیا، امام علی(ع) کربلا و لشکر ویژه پاسداران بود که دی‌ماه سال 1365 در باختران در حین خنثی نمودن بمب 750 پوندی اهدائی ناتو به عراق به فیض عظمای شهادت نائل آمد، بی‌گمان او یکی از هزاران ستاره پرفروغ سرزمین دلاورپرور ایران عزیز است که نام این عزیز در تاریخ همواره جاودان خواهد ماند.

در بخش پایانی این بیانیه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تجدید میثاق با آن مهاجران خونین بال شهادت این شهید والا مقام را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم قهرمان و شهیدپرور ایران به ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/70018/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول