ابوالقاسم عظیمی در گفتوگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهارکرد: نخستین طرح ترافیکی شهر تربت حیدریه در هسته مرکزی این شهر در شورای همتای استان ( شورای هماهنگی ترافیک استان ) به تصویب رسید.
وی گفت: این طرح که براساس مطالعات مشاور ترافیک شهرداری و با هماهنگی کارگروه ترافیک شهرستان انجام شده شامل 2 گزینه است که گزینه نخست مربوط به حذف میدان امام خمینی (ره) و تبدیل آن به تقاطع بود که منتفی شد.
وی افزود: گزینه دوم شامل سه سناریو بود که سناریوی نخست شامل رینگ غربی میدان که شامل خیابانهای مطهری، آسایش، قائم و کاشانی و سناریوی دوم در رینگ شرقی شامل خیابانهای طالقانی، نواب و فردوسی شمالی و سناریوی سوم رینگ توامان که به صورت همزمان در رینگهای شرقی و غربی اجرا شود.
عظیمی تصریح کرد: با در نظر گرفتن شاخصهای عملکرد، میزان تاخیر در میدان از 475 بر 173 ثانیه و میزان حجم ظرفیت از دوسوم به یک چهارم تغییر پیدا خواهد کرد.
معاون شهردار تربت حیدریه عنوان کرد: پس از جمع بندی در جلسه شورای ترافیک شهرستان و با درنظر گرفتن اولویت تردد وسایل نقلیه عمومی، نصب علائم با هماهنگی پلیس راهور صورت خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/70017/ت30