اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

عظمت 9 دی با گذر زمان بیشتر می‏شود / مردم قدر ولایت را می‏دانند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عظمت 9 دی با گذر زمان بیشتر می‏شود، گفت: مردم ایران اسلامی بارها نشان داده‏اند که قدر ولایت را به خوبی می‏دانند.

عظمت 9 دی با گذر زمان بیشتر می‏شود / مردم قدر ولایت را می‏دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‏رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی در جمع مردم شهرستان مهدیشهر در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی اظهار داشت: 9 دی از الطاف الهی بود که برای مردم غیور و ولایت‏مدار جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد.

وی گفت: ما عظمت 9 دی را نمی‏توانیم درک کنیم؛ چون در کنار آن هستیم اما هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر بزرگی 9 دی درک می‏شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ولایت‏مداری مشخصه اصلی مردم مهدیشهر است، خاطر‌نشان کرد: مردم شهرستان مهدیشهر با تقدیم 183 شهید به انقلاب اسلامی از جمله شهیدان سراج، مختاری و سعیدی، دین خود را به این انقلاب ادا کرده‏اند.

خسروی همچنین اضافه کرد: از یک میلیون و 200 هزار تن محصول کشاورزی تولید شده در استان سمنان، بخش عمده‌ای از آن به شهرستان مهدیشهر اختصاص دارد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بالغ بر 26 نوع محصول و فرآورده‌های دامی و لبنی در شهرستان مهدیشهر تولید می‌شود و این شهرستان یکی از قطب‏های اصلی تولید محصولات کشاورزی و دامی در کشور به حساب می‌آید.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول