اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برابر آخرین ارزیابی‌ها

320 هزار نفر از دهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بازدید کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل ارشاد هرمزگان گفت: برابر آخرین ارزیابی‌ها که در ساعات پایانی نمایشگاه انجام شد بیش از 320 هزار نفر از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در بندرعباس بازدید کردند که در مجموع 12 میلیارد ریال کتاب به فروش رسید.

320 هزار نفر از دهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار در حاشیه اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: مواهب برپایی چنین نمایشگاهی قطعاً در رشد شاخص‌های توسعه استان به ویژه توسعه فرهنگی نمود عینی دارد چرا که سرانه مطالعه با سایر مؤلفه‌های توسعه نسبت مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه به‌رغم همه محدودیت‌ها تلاش مجموعه دست اندرکار بر فراهم نمودن بستر مناسب برای برپایی نمایشگاه دهم متمرکز بود، افزود: برابر آخرین ارزیابی که در ساعات پایانی نمایشگاه انجام شد بیش از 320 هزارنفر از نمایشگاه بازدید کردند که در مجموع 12 میلیارد ریال کتاب به فروش رسید.

سرپرست ارشاد هرمزگان ادامه داد: خوشبختانه نمایشگاه دهم هم از حیث حضور ناشران و هم عناوین، توسعه چشمگیری داشت به طوریکه از میان دو هزار ناشر علاقمند برای حضور، به دلیل محدویت فضا و سایر امکانات فقط امکان شرکت 750 ناشر میسر شد.

وی ادامه داد: آنچه در پایان این نمایشگاه خستگی یک هفته کار شبانه‌روزی را از مجموعه زدود، فراهم شدن بستر اجرای کار بر پایه تأمین رفاه و آسایش و رضایت مردم عزیز استان بود.

این مسئول از همه حمایت‌ها و همراهی‌ها خاصه نماینده عالی دولت در استان تقدیر کرد و بیان داشت: همچنین اهتمام مؤسسه نمایشگاه‌های کتاب و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاریگر این رخداد بزرگ فرهنگی بودند که از همه عزیزان صمیمانه قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگی در استان هرمزگان  از چشم انداز روشنی برخوردار است که این مهم در توسعه کلان استان نقش مؤثر خود را ایفا می‌کند.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان که از چهارم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در سه راه جهان بار فعالیت خود را آغاز کرده بود به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/88007/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول