اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

فارس رسانه‌ای پایبند به اصول نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: خبرگزاری فارس همواره در چارچوب اخلاقی و اصولی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرکت کرده است و به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده است.

فارس رسانه‌ای پایبند به اصول نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن مؤمنی صبح امروز در جریان بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس در اصفهان با بیان اینکه من از ابتدا و پیش از فعالیت در استان اصفهان ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با خبرگزاری فارس داشتم، اظهار کرد: خبرگزاری فارس در رعایت بسیاری از اصول حرفه‌ای پیشتاز رسانه‌ها بوده است و به همین دلیل خبرگزاری فارس را از خود جمعیت هلال احمر می‌دانیم.

وی افزود: خبرگزاری فارس همواره در چارچوب اخلاقی و اصولی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرکت کرده است و به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه جنس فعالیت جمعیت هلال احمر با اقدامات دستگاه و نهادهای مختلف متفاوت است، بیان کرد: هلال احمر در تمامی حوزه‌های امدادرسانی، توان‌بخشی، کمک به آسیب دیدگان و انواع کارهای نوع دوستانه و خیراندیشانه فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: این جمعیت همواره در هر نقطه از جهان که مردم به دلیل وقوع بلایای طبیعی و جنگ در هرج و سختی قرار می‌گیرند، به کمک آنها می‌شتابد و برای امدادرسانی و ارسال محموله‌های امدادی اعلام آمادگی می‌کند.

مؤمنی با تاکید بر اینکه آنچه برای جمعیت هلال احمر اهمیت دارد، ایجاد ارتباط دو سویه میان رسانه‌ها و این نهاد است، ادامه داد: تعامل مستمر جمعیت هلال احمر با رسانه‌ها سبب نهادینه کردن فرهنگ اقدامات نوع دوستانه، ایثارگری و از خودگذشتگی می‌شود.

وی تاکید کرد: خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیما می‌توانند نقش مهمی را برای فرهنگ سازی و مفاهیم بزرگ اقدامات و خدمات هلال احمر انجام دهند.

انتهای پیام/63002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول