اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

خبرگزاری فارس واقعیت‌ها را منتشر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه صحت و سقم اخبار این خبرگزاری سبب اطمینان مردم شده، گفت: فارس بدون شک واقعیت‌ها را منتشر می‌کند و این خبرگزاری بر سر زبان‌ها است و در اذهان عمومی جای دارد.

خبرگزاری فارس واقعیت‌ها را منتشر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعادت بهرامی دقایقی پیش در بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع اظهار کرد: ذات انسان حقیقت‌جو است و انسان‌ها همواره و در تمام عرصه‌ها جویای واقعیت‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه حقیقت و واقعیت بخشی از انسانیت است و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در تمام شرایط حقایق و واقعیت‌های موجود در سطح جامعه را منتشر کنند، ادامه داد: بحث اطلاع‌رسانی در تمام دوره‌ها دارای آثار و نتایج مثبت و منفی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و به دور از شایعات در اذهان و افکار عمومی تأثیرات بسیاری می‌گذارد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید خارج از فضای دروغ در عرصه اطلاع‌رسانی قدم بردارند و واقعیت‌ها را به گوش مردم برسانند.

وی با اشاره به اینکه بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات باید سمت و سویی مردمی و واقعی داشته باشد، اضافه کرد: بدون شک بحث اطلاع‌رسانی صحیح، واقعی، به دور از شایعات و هرگونه دخل و تصرفی در دراز‌مدت آثار و نتایج مثبتی برای جامعه در بر دارد.

بهرامی با اشاره به فعالیت و رویکرد صحیح و درست خبرگزاری فارس در سطح کشور تاکید کرد: آمار بالای بازدید از خبرگزاری فارس حاکی از موفقیت این رسانه خبری در راستای تأثیر مثبت بر افکار و اذهان عمومی دارد.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که مردم بازخورد اخبار خبرگزاری فارس را در سطح جامعه مشاهده کنند و به واقعی، درست و صحیح بودن اخبار منتشر شده در این خبرگزاری اطمینان حاصل کنند به سوی این رسانه سایبری جذب می‌شوند، افزود: صحت و سقم اخبار خبرگزاری فارس سبب اطمینان مردم به اخبار درج شده در این رسانه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر نیز خبرگزاری فارس بر سر زبان‌ها است و در اذهان عمومی جای دارد، گفت: بدون شک خبرگزاری فارس واقعیت‌ها را در سطح جامعه منتشر می‌کند و این رسانه خبری با انتشار سریع و درست اخبار در سطح کشور بازخورد فعالیت‌های خود را در سطح جامعه مشاهده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اخبار باید بر اساس نیاز‌سنجی از مردم در سطح جامعه منتشر شوند، اظهار کرد: خبرگزاری‌ها باید نیاز‌ها و مطالبات مردم را در سطح جامعه شناسایی کنند و با انتشار اخبار واقعی به مطالبات مردم پاسخ بدهند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول