اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول توسعه ورزش بانوان گلستان:

12 تیم بانوان گلستان در مسابقات لیگ برتری حضور دارند

خبرگزاری فارس: مسئول توسعه ورزش بانوان استان گلستان گفت: با صعود تیم والیبال نشسته بانوان گلستانی به لیگ برتر تعداد تیم‎های گلستانی حاضر در لیگ برتر در بخش بانوان به عدد 12 رسید.

12 تیم بانوان گلستان در مسابقات لیگ برتری حضور دارند

الهه غیناقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بازی‎های زیرگروه والیبال نشسته بانوان آذرماه گذشته به میزبانی گلستان برگزار شد و تیم منتخب استان موفق به صعود به لیگ برتر والیبال نشسته بانوان ایران شد تا در کنار رشته‎های مثل فوتبال، فوتسال، کبدی، سپک تاکرا و ورزش‎های رزمی شانس حضور در بازی‎های کشوری را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان در بخش بانوان 25 ورزشکار را در اردوهای تیم ملی در رشته‎های مختلف داشت که نهایتاً 17 نفر شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کردند و در حال حاضر اسکواش دو نفر، انجمن‎های ورزشی چهار نفر، تنیس‎روی میز دو نفر، فوتبال و فوتسال دو نفر، کاراته شش نفر و والیبال یک نفر نماینده در تیم ملی دارد.

مسئول توسعه ورزش بانوان گلستان اضافه کرد: چهار نفر از مربیان خوب گلستانی به نام‎های شبنم آزمون در فوتسال، اعظم مقصودلو در کبدی، شادی مهینی در فوتبال و پریناز سلیمانی در سپک تاکرا مسئولیت مربیگری تیم‎های ملی را بر عهده دارند. ضمن اینکه داورانی هم از استان گلستان در رشته‎های مختلف از جمله کبدی در رده ملی و بین‎المللی فعالیت دارند و حتی سابقه حضور در المپیک را دارند.

غیناقی ادامه داد: خانم گل فوتبال آسیا مریم رحیمی نیز گلستانی هستند و با پیراهن تیم سرخپوشان گلستان به تیم ملی معرفی شدند و با 12 گل زده بهترین گلزن آسیا انتخاب شد که البته در حال حاضر در تیم فوتبال گاز بم بازی می‌کند.

وی اصلی‎ترین مشکل ورزش بانوان گلستانی را نداشتن اسپانسرهای قوی دانست و تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان خوب گلستانی بعد از درخشش در تیم‎های استان و به دلیل فراهم نبودن شرایط برای بستن قرارداد با تیم‎های سایر استان‎ها قرارداد می‎بندند که انتظار است مسئولان و شرکت‎های خصوصی نسبت به این مساله توجه بیشتری داشته باشند.

مسئول توسعه ورزش بانوان گلستان با تمجید از زحمات و پیگیری‎های مداوم قربانعلی پاشا مدیرکل اداره ورزش و جوانان گلستان در بخش ورزش بانوان از خدمات شایسته دولت نهم و دهم در ورزش گلستان و ورزش بانوان به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد طرح‎های نیمه‎تمام هر چه زودتر به پایان برسد و ورزشکاران گلستانی و بانوانی که به لحاظ استفاده از فضاهای باز در مضیقه هستند بتوانند به راحتی به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول