اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

رسیدگی به امور روستاییان اولویت کار مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: رسیدگی به امور روستاییان در دستور کار مسئولان نکا قرار گیرد.

رسیدگی به امور روستاییان اولویت کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی فرماندار نکا صبح امروز در بازدید سرزده از بخشداری هزار جریب بر پیگیری امور روستاییان و رفع مشکلات احتمالی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مسئولان باید از نزدیک با روستاییان دیدار و با مشکلات آنان آشنا شوند تا بتوانند دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر کنند و این مسئله از برنامه‌های جدی ما درباره رسیدگی به امور روستاییان است.

به گفته رجبی، جاده‌سازی مناسب، بهسازی معابر روستایی و اجرای طرح هادی در روستاها، از جمله اولویت‌های شهرستان در روستاهاست که با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌مندی از کارشناسان زبده در این باره پیگیری می‌شود.

وی در این بازدید ضمن اینکه از نزدیک در جریان مسائل عمومی روستاها قرار گرفت دستورات لازم برای مرتفع کردن مشکلات را ارائه کرد و گفت: اکنون دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به این نظام وارد شده است و نباید از توطئه‌های دشمن در بخش‌های مختلف غافل شویم که در این راستا دشمن با برنامه‌ریزی به روستاها نیز وارد می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از راه‌هایی که می‌توان دشمن را از پای درآورد تلاش و کار و پشتکار مردم این مرز و بوم خواهد بود و خدمات‌رسانی به محرومان، روستاییان و اقشار ضعیف با توجه به تاکیدات امام راحل و رهبری باید در اولویت خدمات‌رسانی ما باشد.

فرماندار نکا گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت‌های نهم و دهم، رسیدگی به مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و روستاها است که سبب شده روستاییان طعم خوش خدمت را به خوبی بچشند.

رجبی، در این بازدید از چند روستای بخش هزارجریب نیز بازدید و از نزدیک با مشکلات در این بخش آشنا شد.

انتهای پیام/86002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول