اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه گذشته

میزان بارگیری بار در راه‌آهن اراک 90 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل راه‌آهن اراک از کاهش 90 درصدی بارگیری بار در ماه گذشته در راه‌آهن اراک خبر داد.

میزان بارگیری بار در راه‌آهن اراک 90 درصد کاهش یافت

جلال‌الدین کوکنار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: میزان بار بارگیری ‌شده در آذر ماه امسال 70 هزار و 560 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: کاهش میزان بارگیری مازوت در پالایشگاه به علت توقف واگن‌های حامل مازوت در مقاصد بار یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش بارگیری در ماه گذشته بوده است.

سرپرست اداره‌کل راه‌آهن اراک با بیان اینکه میزان تخلیه بار نیز در این مدت از کاهش 25 درصدی برخوردار بوده است، گفت: کاهش تخلیه پودر آلومینیوم و کک در شرکت ایرالکو از دلایل اصلی کاهش تخلیه بار بوده است.

کوکنار افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 876 هزار و 649 تن بار در راه‌آهن اراک بارگیری شده که از افزایش پنج درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

وی ابراز داشت: میزان تخلیه بار نیز در این مدت 451 هزار و 712 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

سرپرست اداره‌کل راه آهن اراک افزود: میزان بار صادره نیز از ابتدای سال جاری تاکنون 3 میلیون و 616 هزار و 39 تن بوده که با توجه به افزایش میزان بارگیری از رشد 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

انتهای پیام/87001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول