اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اصناف جیرفت خبر داد

جریمه 271 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف / پلمپ 139 واحد صنفی متخلف در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: در بازرسی‌های انجام شده، 100 نفر از افراد متخلف به میزان 271 میلیارد و 100 میلیون ریال جریمه شده‌ و تعداد 139 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده است.

جریمه 271 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف / پلمپ 139 واحد صنفی متخلف در جیرفت

علی میرکهنوج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارشی از فعالیت مجمع امور صنفی این شهرستان طی سه ماه اخیر اظهار داشت: طی این مدت از واحدهای صنفی سطح شهر و حومه آن یک هزار و 300 فقره بازرسی انجام شده است.

وی تعداد افراد متخلف معرفی شده به اداره تعزیرات حکومتی را 100 نفر دانست و افزود: این افراد متخلف 271 میلیارد و 100 میلیون ریال توسط این اداره جریمه شده‌اند.

میرکهنوج با اشاره به اینکه در بازرسی‌های مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت از واحدهای صنفی طی سه ماه اخیر به 91 فقره شکایت رسیدگی شده است، تصریح کرد: واحد سیار بازرسی و نظارت نیز در این مدت به 39 فقره شکایت رسیدگی کرده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت با تأکید بر برخورد شدید و قاطع با متخلفان ابراز داشت: همچنین از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون تعداد 139 واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

وی با اشاره به ادامه بازرسی‌ها به صورت مستمر اذعان داشت: بازرسان این مجمع و اداره بازرگانی شهرستان جیرفت به صورت فعال در تمام ایام هفته از واحدهای صنفی بازدید به عمل می‌آورند.

میرکهنوج عنوان کرد: با توجه به قرارگرفتن در موقعیت حساس تحریم‌ها، می‌طلبد، مردم و بازاریان در کنار یکدیگر قرار گیرند و به عنوان یک بازرس در مقابل پدیده‌ها و ناهنجاری‌هایی که شاهد آن هستند، بایستند.

انتهای پیام/80001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول