اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان:

کمبودی در تأمین و توزیع آب شهرستان نصرت‌آباد وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین و توزیع آب در شهرستان نصرت‌آباد وجود ندارد.

کمبودی در تأمین و توزیع آب شهرستان نصرت‌آباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل صدراییه صبح امروز در بازدید از تأسیسات شبکه تأمین و توزیع شهر نصرت‌آباد اظهار داشت: اصلاح و توسعه شبکه آب شهر نصرت‌آباد در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن بخش‌هایی از شبکه شهری در مناطق دارای اتفاقات بیش از حد استاندارد، لزوم اصلاح و بازسازی شبکه آب شهری در این مناطق ضرورت دارد.

مدیرعامل آبفای شهری سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداره آب و فاضلاب شهرستان نصرت‌آباد دارای 938 مشترک است که جمعیتی بالغ بر 6 هزار و 500 نفر را تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار داده است.

صدراییه گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در ارتباط با تأمین و توزیع آب در این شهرستان وجود ندارد.

فرمانده منطقه سوم دریایی کنارک از خدمات شرکت آبفا قدردانی کرد

فرمانده منطقه سوم دریایی کنارک در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از همکاری این شرکت، خواستار افزایش تأمین آب در این منطقه شد.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان نیز در این زمینه گفت: در حال حاضر نیاز نیروهای دریایی مستقر در این منطقه با تأمین یک هزار متر مکعب آب در طی شبانه‌روز تأمین می‌شود.

صدراییه افزایش میزان آب تولیدی و مورد نیاز منطقه دریایی کنارک را  منوط به اجرای خط انتقال از منطقه کهیر به طول 30 کیلومتر و همچنین واریز حق انشعاب اشتراک از طرف نیروی دریایی در این منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول