اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم تراکتور‌سازی تبریز:

تراکتورسازی افول می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در صورت قبولی استعفای سردار جعفری از مدیریت باشگاه تراکتورسازی باید منتظر افول این تیم باشیم.

تراکتورسازی افول می‌کند

حسن آذرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بهترین دوران ورزشی باشگاه تراکتورسازی با مدیریت جعفری بوده و در صورت رفتن وی از این تیم، شاهد افت و افول تیم تراکتورسازی تبریز خواهیم بود.

وی افزود: به دلیل حضور هفت بازیکن و مربی خارجی در  تراکتورسازی و افزایش قیمت دلار، حدوداً سه میلیارد تومان خارج از مصوبه هیئت مدیره تیم افزایش هزینه داشته است و باید از آن حمایت شود تا تیم تراکتورسازی بدون دغدغه مالی برای مسابقات آسیایی مهیا شود.

آذرنیا گفت: جعفری برای تیم تراکتورسازی خیلی زحمت کشید و آبروی خودش را برای تیم گذاشت و نباید زحمات وی در تیم تراکتورسازی فراموش شود.

*کارشناسی که نیم امتیاز هم نگرفته است حق ندارد نظر بدهد

آذرنیا ضمن انتقاد از کارشناس تلویزیون تبریز در بازی تراکتورسازی با داماش گفت: فردی که در کسوت مربیگری تیم ماشین‌سازی در چند بازی حتی نیم‌امتیاز هم نگرفته است، حق ندارد در مورد تیم تراکتورسازی و تونی اظهار نظر کند.

سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد بازتاب خبر استعفای جعفری در بین بازیکنان این تیم گفت: ما در اتوبوس و حین بازگشت تیم از رشت این خبر را شنیدیم و همه بازیکنان و کادر فنی از شنیدن این خبر ناراحت شدند؛ امیدواریم شرایط بازگشت جعفری به تیم تراکتورسازی مهیا شود.

*تراکتورسازی مقابل داماش خوب بازی کرد

سرپرست تیم تراکتورسازی به تمجید بازی این تیم مقابل داماش پرداخت و اظهار کرد: تیم ما می‌توانست در 90 دقیقه بازی کار را با پیروزی به پایان برساند و در طول بازی تیم تراکتورسازی تیم برتر میدان بوده و موقعیت‌های بسیار را از دست داده است.

وی افزود: تیم داماش در این بازی تنها دو فرصت از دو ضربه ایستگاهی داشت و برنامه خاصی برای این بازی نداشت.

آذرنیا پیروزی در ضربات پنالتی را صرفاً بر حسب شانس دانست و خاطرنشان کرد: مربیان ما در طول هفته در ضربات پنالتی تمرینات لازم را کرده و پنالتی زنان این بازی مشخص شده بودند که حتی ایران پوریان را به خاطر ضربات پنالتی در آخرین دقیقه بازی وارد میدان کردیم.

بازیکن و مربی سال‌های دور تراکتورسازی در مورد انتقادات صورت گرفته در مورد دادن پنالتی به اسدی و اینکه وی تاکنون اصلاً پنالتی نزده است، گفت: اسدی باید کجا پنالتی می‌زد، هر تیم دو پنالتی زن دارد که امسال نیز پنالتی‌های تیم ما را فلاویو لوپز، احسان حاج صفی‌زده و مرتضی اسدی کجا فرصت زدن پنالتی ‌داشتند.

وی میزبانی تیم داماش گیلان را در این بازی مطلوب خواند و گفت: باشگاه داماش در این بازی شرایط خوب میزبانی را تدارک دید، اما تماشاگران این تیم در بازی مقابل تراکتورسازی کم‌لطفی کرده و در طول بازی نسبت به بازیکنان ما فحاشی کردند.

در مقابل سایپا دو محروم داریم

سرپرست تیم تراکتور‌سازی تبریز گفت: بعد از شکست در جام حذفی، تمرینات تیم تراکتور‌سازی از امروز زیر نظر کادر مربیان آغاز شده و‌ تیم برای بازی مقابل سایپا کرج مهیا خواهد شد.

وی افزود: در بازی مقابل تیم سایپا محمد نصرتی و مرتضی اسدی به دلیل سه اخطاره بودن در ترکیب تیم حضور نخواهند داشت، اما بازیکن مصدومی نداشته و با تمام قوا برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی به مصاف‌ حریف خود خواهیم رفت.

 

انتهای پیام/60002/ز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول