اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اولیویرا:

تراکتورسازی برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از باخت در مقابل تیم داماش گیلان گفت: برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم.

تراکتورسازی برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تونی اولیویرا عصر امروز پس از شکست تراکتورسازی در مقابل داماش گیلان و حذف از رقابت‌های جام حذفی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داماش تیم خوبی است و در دیدارهای قبلی نیز خوب ظاهر شده بود.

وی با بیان اینکه داماش تیم سخت و محکمی است، افزود: به‌راحتی نمی‌توان در مقابل داماش بازی کرد و ضد حمله انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز کرد: در 90 دقیقه بازی نتوانستیم پیروز شویم و اگر بازی قبلی داماش و تراکتورسازی را دیده باشید، متوجه می‌شوید که ما بهتر بازی کردیم.

وی با اشاره به اینکه داماش در خانه بازی می‌کرد، تصریح کرد: تیم تراکتورسازی تمام تلاش خود را انجام داد اما داماشی‌ها پیروز شدند.

اولیویرا با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت بازی کنیم، اذعان کرد: به دنبال خرید بازیکنان بسیار نیستیم.

به گزارش فارس، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور بعد‌ از ظهر امروز با برگزاری دیدار داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز  از ساعت 14 در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد و داماش با نتیجه 6 بر 5 در ضربات پنالتی تراکتورسازی را از گردونه مسابقات حذفی کشور خارج کرد.

انتهای پیام/84001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول