اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کارشناسان نیروی انتظامی مطرح شد

دید نامناسب رانندگان در کمربندی الوند به بویین زهرا

خبرگزاری فارس: کارشناسان نیروی انتظامی وجود درختان کمربندی الوند به بویین زهرا را برای رانندگان و عابران منطقه حادثه آفرین اعلام کردند.

دید نامناسب رانندگان در کمربندی الوند به بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، چندی است وجود درختان در کمربندی بلوار امام علی (ع) الوند، از میدان امام علی (ع) تا سه راه بویین زهرا دید رانندگان را کور کرده و ممکن است ایجاد حادثه کند.

این خطر سبب شد اعضای شورای سلامت شهرستان با مطرح کردن این موضوع به حل آن بپردازند که یکی از این راه حل‌ها طرح تعریض کمربندی بلوار امام علی (ع) الوند تا سه راه بویین زهرا است که تاکنون اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

سید عظیم هاشمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در جلسه شورای سلامت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، در این خصوص گفت: نیم تا یک متر از عرض رودخانه میان جاده کاسته شده و به پهنای جاده اضافه شده است که البته این امر نتوانسته به خوبی مشکل را مرتفع نماید.

سعید جعفری رئیس شبکه بهداشت و درمان البرز در این خصوص اظهار داشت: مسئولیت این منطقه با اداره حفظ محیط زیست و منابع طبیعی است و اخیرا کارشناسان نیروی انتظامی با بازدید از منطقه، مزاحمت درختان منطقه از بریدگی اول جاده تا متراژ صد متر را اعلام کرده‌اند.

حسن‌پور فرماندار البرز با تأکید بر رسیدگی فوری به این مشکل و افزایش دید رانندگان این جاده ابراز داشت: هرکجا که ممکن است جان انسان به خطر بیفتد، کوتاهی در رسیدگی به امور قابل قبول نیست.

وی افزود: حفظ جان انسان‌ها مهم‌تر از محیط طبیعی شهرستان بوده و در صورت نبود چاره اساسی، اقدام به قطع درختان خواهد شد.

انتهای پیام/77007/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول