اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محورهای مواصلاتی رفسنجان

وقوع 2 سانحه رانندگی 3 کشته بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو در محور رفسنجان - انار، دو نفر کشته و همچنین در برخورد تریلر با کامیونت در محور رفسنجان - یزد یک نفر کشته شد.

وقوع 2 سانحه رانندگی 3 کشته بر جای گذاشت

سیدمحمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: در پی خبر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در محور رفسنجان - انار، ماموران کلانتری 11 شهرستان رفسنجان به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از حضور مأموران مشخص شد خودرو مذکور با چهار سرنشین بنا به دلایلی نامعلوم از جاده منحرف و واژگون شده است، خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه دو نفر از سرنشینان که هر دو زن بودند به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر دیگر به بیمارستان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان به یک فقره تصادف فوتی دیگر در محور یزد - رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه کشنده تریلر و یک دستگاه کامیونت ایسوزو راننده کامیونت فوت کرد.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری 11 به محل حادثه مشخص شد این دو خودرو بنا به دلایلی با هم برخورد و راننده کامیونت در دم فوت کرده است.

رضایی همچنین از مرگ مردی 30 ساله در منزل مسکونی‌اش خبر داد و ابراز داشت: در پی خبر فوت مردی در منزلش ماموران کلانتری 11 شهرستان رفسنجان به محل اعزام و مشخص شد، فردی 30 ساله به پشت افتاده است.

وی عنوان کرد: در محل مذکور بوی شدید گاز نیز به مشام می‌رسید که پس از هماهنگی با پزشکی قانونی و حضور بازپرس به محل و انجام اقدامات اولیه توسط پلیس آگاهی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

انتهای پیام/80016/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول