اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تهران:

مسئولان بدون ولایت، جایگاهی در بین مردم ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اهمیت اصل ولایت گفت: که اگر کسی ولایت نداشته باشد در هر مقام و مسئولیتی هم باشد در بین مردم جایگاهی ندارد.

مسئولان بدون ولایت، جایگاهی در بین مردم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه همایش بصیرت و ولایت‌مداری و با حضور آیت‌الله محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجج الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و سید احمد حسینی رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین، عبادالله میرزایی مطلق رییس دادگستری شهرستان ورامین، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و جمع کثیری از دانشجویان و مردم شهیدپرور ورامین در سالن همایش‌های دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در این همایش طی سخنانی با اشاره به سنت‌های الهی گفت: خداوند متعال سنت‌های واحدی دارد، با قوانین واحد دنیا را اداره می‌کند، بزرگترین کهکشان‌های عالم دور قطب واحدی می‌چرخند، شما مردم هم قطب واحد دارید، قطب ما و شما حضرت ولی‌الله الاعظم حجت‌ابن الحسن ارواحنا فداه است و امروز که در عصر غیبت است وجود رهبری عزیز به عنوان کسی که در غیبت و به نیابت از امام عصر(عج) پرچم مدیریت امت را بر عهده دارد قطب محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اطاعت از رهبری اطاعت از شخص امام زمان(عج) و مخالفت با ایشان مخالفت با امام عصر(عج) است، حالا این مخالفت از هر ناحیه‌ای می‌خواهد باشد، منهای ولایت ما وحدت نداریم، عزت نداریم، نه دنیا داریم و نه آخرت، خداوند از رییس جمهوری که ولایت ندارد راضی نیست، خدا از مسئولی که ولایت ندارد راضی نیست، نه فقط از مسئولیتش راضی نباشد که از تمام کارها و عباداتش ناراضی است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: امروز بحمدالله رهبری داریم که به تمام مسائل تسلط دارند، حقیقت و بصیرت و شجاعت و حکمت و آرامش و متانت و سعه صدر در وجود رهبری هست، در حال حاضر آقا استحقاق بی‌بدیل در مقام رهبری دارند، دوست و دشمن هم بر این امر اذعان دارند، خودشان اعتراف دارند که ما هرچه نقشه می‌کشیم این آ‌قا با یک سخنرانی آنها را نقش بر آب می‌کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: یکی از مسئولان روسی چند وقت پیش گفته بود تمام عوامل فروپاشی شوروی برای اضمحلال جمهوری اسلامی نیز فراهم آمده بود اما آن چیز که مانع نابودی انقلاب اسلامی شد وجود رهبری است است که در جان‌های مردم نفوذ دارد، اگر شوروی نیز چنین رهبری داشت اقتدارش از بین نمی‌رفت.

وی گفت: لیاقت و کفایت و مدیریت لازم برای هدایت جامعه اسلامی به دلیل آن است که خود را برده خداوند می‌داند، قدرت خود برای هدایت جامعه اسلامی را از خدا می‌داند و این عامل حکومت ما را از سایر حکومت‌ها متمایز می‌نماید.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول