اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

اعتبار 17 میلیارد تومانی برای شهرستان آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: اعتبار این شهرستان آمل در سال گذشته 14 میلیارد تومان بوده که امسال با پیشرفت 4 میلیارد تومانی به 17 میلیارد تومان رسید‌.

اعتبار 17 میلیارد تومانی برای شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در دیدار مردمی نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری با روستائیان کاسمده از بخش امامزاده عبدالله (ع) بیان داشت: روستاها در پیروزی انقلاب و شکل‌گیری آن نقش عمده‌ای داشتند.

وی افزود: بخش امامزاده عبدالله (ع) یکی از بخش‌های بزرگ مازندران است که به لحاظ در کنار هم بودن جنگل، کوهستان، جلگه و همچنین آستانه مقدس امامزاده عبدالله (ع) از جذابیت خاصی برخوردار است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه فاز 1 و 2 شهرک صنعتی امامزاده عبدالله در این بخش واقع شده است، گفت: کمربندی امامزاده اتصال جنوب به غرب آمل که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهری داشته باشد در این بخش کار خود را آغاز کرده و با اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار ملی یک لاین آن در حال اتمام است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه شهر جدید امامزاده عبدالله نیز به تازگی کار خود را آغاز کرده و شهردار آن نیز در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود، یادآور شد: برای طرح هادی روستای کاسمده 70 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است همچنین 250 میلیون تومان نیز برای آب و فاضلاب روستایی این بخش که در تعهد بسیج سازندگی با همکاری آبفار قرار گرفته لحاظ شده است.

وی با اعلام اینکه اعتبار شهرستان آمل در سال گذشته 14 میلیارد تومان بوده که امسال با پیشرفت 4 میلیارد تومانی به 17 میلیارد تومان رسیده است، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا این اعتبار هر چه زودتر تخصیص پیدا کند.

فرماندار آمل درباره پروژه‌های مسکن مهر در این بخش اذعان داشت: در شورای مسکن شهرستان پروژه مسکن مهر در این بخش پیگیری شده و پیمانکار خوبی پای کار آمد زیرا این منطقه یکی از مناطق بکر مازندران است و باید به مردم آن خدمات داده شود.

وی یادآور شد: گازرسانی به این بخش نیز انجام شده و برای بازسازی مجدد مسیر روستایی با اجرای طرح هادی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/86012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول