اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد خبر داد

برگزاری 150 دوره آموزش شهروندی در منطقه 4 مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 4 مشهد از برگزاری 150 دوره آموزش شهروندی در منطقه 4 مشهد خبر داد.

برگزاری 150 دوره آموزش شهروندی در منطقه 4 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،جواد اصغری صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: طرح‌های آموزشی و شهروندی منطقه 4 مشهد با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی شهروندان، ارتقای سلامت روان و آموزش مهارت‌های زندگی اجرا می‌شود.

وی موضوعات برگزاری کارگاه‌های آموزشی را 9 عنوان مطرح کرد و ادامه داد: آموزش مهارت خودآگاهی، تفکر نقادانه و مهارت جرأت‌مندی با کاربرد پیشگیری از اعتیاد، آموزش شناخت عوامل پرخاشگری در کودکان و راه‌های درمان آن، مضرات استعمال دخانیات، نقش ماهواره در تزلزل ارزش‌های اخلاقی و آشنایی سالمندان با آسیب‌های دوره سالمندی برخی از عناوین کارگاه‌های آموزشی در فاز چهارم آموزش‌های شهروندی منطقه چهار مشهد است.

اصغری در ادامه بیان داشت: آموزش رابطه بیش فعالی و رفتارهای پرخطر در کودکان، پیشگیری از بیمای‌های واگیردار(سالک) و آشنایی با علل آن، آموزش چگونگی مراقبت از فرزندان خود در مقابل استفاده از اینترنت، فضای سایبر و موبایل و بررسی انواع رفتارهای پرخطر و علل ایجاد آن (چگونه می‌توان رفتارهای پرخطر را در نوجوانان کاهش داد) دیگر عنوان‌های این کارگاه‌های آموزشی است.

شهردار منطقه چهار از برگزاری 150 کارگاه آموزشی در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت این کارگاه‌ها بین 30 تا 40 نفر است که در گروه مخاطبین سالمند، دانش‌آموز، جوان، نوجوان، والدین و خانواده‌ها است.

اصغری اظهار داشت: طرح محله ما محله زندگی با مشارکت سازمان‌های بهزیستی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و مراکز بهداشت، در مدارس، مهد کودک‌ها، مراکز فرهنگی و مساجد برگزار می‌شود.

طرح محله ما محله زندگی از اواخر آبان ‌ماه سال‌ جاری آغاز و تا پایان دی‌ ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول