اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد

تجمع بزرگ مردم قم در سالروز حماسه 9 دی

خبرگزاری فارس: تجمع بزرگ طلاب و عموم اقشار مردم قم در سالروز حماسه 9 دی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

تجمع بزرگ مردم قم در سالروز حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سالروز حماسه 9 دی ماه مردم ولایت‌مدار ایران، طلاب و سایر اقشار مردم قم به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مدرسه فیضیه قم گرد هم آمده و یاد و خاطره خروش الهی مردم ایران را در اعتراض به توهین‌های فتنه‌گران و براندازان به سیدالشهدا(ع) و ولایت گرامی داشتند.

در این تجمع بزرگ آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ائمه جمعه استان، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و برخی دیگر از شخصیت‌های حوزوی و اداری قم حضور داشتند.

تعداد زیادی از طلاب و مردم قم در این گردهمایی عظیم شرکت داشتند به طوری که حیاط اصلی مدرسه علمیه فیضیه مملو از جمعیت بود و گروه دیگری از افراد به ویژه زنان در میدان آستانه گرد آمده بودند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع پلاکاردهایی حاوی تمثال مبارک امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نیز سخنان آن‌ها را در دست داشتند و شعارهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» و «تا خون در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» را سر ‌دادند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و استاد اخلاق حوزه علمیه سخنران این تجمع بود.

فتنه 88 از 20 سال پیش طراحی شده بود

وی با اشاره به عوامل به وجود آورنده فتنه 88 اظهار کرد: آمریکا و ایادی این کشور از 20 سال قبل به فکر ایجاد یک دگرگونی در نظام ایران بودند و این کار را در چند مرحله طراحی کرده بودند.

مصباح یزدی با بیان اینکه دشمنان از افراد بی‌بصیرت برای اجرای نقشه‌های خود استفاده می‌کنند گفت: بیشتر مشکلات کشور پس از انقلاب ناشی از وجود همین افراد بوده است.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر افزایش بصیرت به عنوان عامل اساسی در نجات از گرداب‌های فتنه خاطرنشان کرد: برخی افراد اسلام را قبول داشته و خواهان برپایی نظام اسلامی هستند به شرطی که این امر با منافع آن‌ها در تضاد نباشد.

وی ادامه داد: شعار محوری همه مردم ایران در 9 دی ماه 88 حمایت از ولایت بود بنابراین برخی افراد تصور نکنند که می‌توانند در کنار ولایت یا به جای ولایت محبوبیتی کسب کنند.

گفتنی است در پایان این تجمع بیانیه‌ای از سوی شرکت‌کنندگان قرائت شد و آن‌ها بر ضرورت دفاع همه جانبه از ولایت و رهبری تاکید کردند و عنوان داشتند آماده جان‌فشانی در راه اسلام و ولایت در فتنه‌های آینده هستند.

انتهای پیام/78004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول