اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای شروع طرح مسکن مهر تاکنون

41 هزار واحد مسکن مهر در مازندران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بهره‌برداری بیش از 41 هزار واحد مسکن مهر از ابتدای شروع این طرح در این استان خبر داد.

41 هزار واحد مسکن مهر در مازندران به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید عباس رهگشای خاطر نشان کرد: این واحد‌ها در شهرهای بالا و زیر 25 هزار خانوار و همچنین احیای بافت فرسوده اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 21 هزار و 746 واحد امسال در دو نوبت شهریور و آذر بهره‌برداری شد، بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر در مازندران در دست اجرا است.

رهگشای با اعلام اینکه بیشترین سهم در شهرهای بالای 25 هزار خانوار با تعداد 57 هزار واحد است، گفت: امسال بیش از 15 هزار واحد مسکن در بخش روستایی توسط این اداره کل مقاوم‌سازی شده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران در ادامه به آمارهای ارائه شده اشاره و خاطر نشان کرد: تمامی آمار فوق برگرفته از سامانه دقیق وزارت راه و شهرسازی بوده که دارای ارتباط مستقیم و راست آزمایی با سامانه‌های کنترلی متعدد از جمله اداره ثبت، بانک‌های عامل تامین تسهیلات است.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول