اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

مراکز عرضه مرغ زنده در خرم‌آباد جمع‌آوری شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شبکه بهداشت باید جهت جمع‌آوری مراکز عرضه مرغ زنده در سطح خرم‌آباد و روستاهای اطراف اقدام کنند.

مراکز عرضه مرغ زنده در خرم‌آباد جمع‌آوری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جلسه شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد بر لزوم کنترل بیشتر بر وضعیت بهداشتی اماکن عمومی در راستای ارتقای سلامت شهروندان تأکید کرد.

وی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را لازمه سلامت جامعه برشمرد و آن را از جمله مقوله‌های مهم و از نیازهای اساسی زندگی بشر ذکر کرد.

فرماندار خرم‌آباد گفت: با توجه به گسترد‌گی حوزه بهداشت در همه عرصه‌ها و اصناف، لزوم رعایت آن از طرف همه افراد و اقشار امری بدیهی است، به نحوی که هرگونه قصور و کوتاهی در این زمینه، سلامت افراد جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

ولی‌پوری از اعضای شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد خواست تا با جدیت تمام و بدون اغماض مسائل بهداشتی را بررسی و کنترل کرده و موجبات ارتقای سلامت افراد و جامعه را فراهم کنند.

فرماندار خرم‌آباد در تشریح مصوبات جلسه شورای بهداشت شهرستان اظهار داشت: با توجه به گستردگی سیطره مسائل بهداشتی و عمومیت آن در همه حوزه‌ها در این جلسه با توجه به اهمیت موضوع چند سالن غذاخوری مسئله مهم از قبیل کنترل و نظارت بیشتر بر وضع بهداشتی آشپزخانه‌های طبخ غذا در رستوران‌ها و تالارها و کنترل وضعیت بهداشتی و سلامت کارگاه‌ها و کارگران تهیه و تولید شیرینی، جمع‌آوری سریع و قاطع مراکز عرضه مرغ زنده در مناطق حاشیه‌ای و روستاهای شهرستان، ساماندهی وضعیت آبرسانی روستاهای فاقد لوله‌کشی، پاکسازی مناطق شهری و روستایی از وجود حیوانات ولگرد و ارائه خدمات بهداشتی به دانش‌آموزان و مدارس شهرستان مورد بحث و مشورت واقع شد که با تشریح وظایف دستگاه‌های عضو این شورا، مسائل جهت پیگیری و اجرا به آنان ابلاغ شد.

ولی‌پوری گفت: در همین راستا و با توجه به نقش اماکن عمومی در سلامت افراد و جامعه از مسئولان بهداشت شهرستان خواسته شده که وضعیت بهداشتی اماکن عمومی به‌ویژه آشپزخانه‌ها و مکان‌های تهیه و توزیع اغذیه در داخل و خارج شهرهای شهرستان را به صورت خاص و ویژه مورد توجه و بررسی قرار داده و متخلفان را به دستگاه قضا معرفی کنند.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول